مشروبات الکلی در ابوظبی آزاد شد!


5 مهر 1399 - 13:28
5f6f1001ad8ff_5f6f1001ad901
خرید، فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در ابوظبی پایتخت امارات آزاد شد و دیگر نیاز به مجوز ندارد.

دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی اعلام کرد که این دپارتمان طی بخشنامه‌ای با مجوز رسمی از دولت امارات به تمامی شرکت‌ها و فروشنده‌های مشروبات الکلی اعلام کرده است که تمامی شهروندان و افراد مقیم در شهر ابوظبی برای خرید و فروش و نوشیدن مشروبات الکلی نیاز به مجوز ندارند و تمامی افراد بالای 21 سال می‌توانند از مشروبات الکلی به صورت آزاد استفاده کنند.

براساس این بخشنامه، افراد مصرف کننده می‌توانند مشروبات الکلی را در خانه و یا مناطق مجاز مصرف کنند.

پیش از این براساس قوانین اسلامی در امارات، فروش و مصرف مشروبات الکلی ممنوع بوده و فقط برای افراد دارای مجوز در مناطق خاص آزاد بود.

در اوایل سال جاری، دوبی و برخی مناطق دیگر نیز محدودیت‌های خرید این نوع نوشیدنی‌ها را کاهش دادند.

دولت امارات اخیرا رابطه با رژیم صهیونیستی را نیز آغاز کرده است.

 

خرید، فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در ابوظبی پایتخت امارات آزاد شد و دیگر نیاز به مجوز ندارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f6f1001ad8ff_5f6f1001ad901
5 مهر 1399 - 13:28

دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی اعلام کرد که این دپارتمان طی بخشنامه‌ای با مجوز رسمی از دولت امارات به تمامی شرکت‌ها و فروشنده‌های مشروبات الکلی اعلام کرده است که تمامی شهروندان و افراد مقیم در شهر ابوظبی برای خرید و فروش و نوشیدن مشروبات الکلی نیاز به مجوز ندارند و تمامی افراد بالای 21 سال می‌توانند از مشروبات الکلی به صورت آزاد استفاده کنند.

براساس این بخشنامه، افراد مصرف کننده می‌توانند مشروبات الکلی را در خانه و یا مناطق مجاز مصرف کنند.

پیش از این براساس قوانین اسلامی در امارات، فروش و مصرف مشروبات الکلی ممنوع بوده و فقط برای افراد دارای مجوز در مناطق خاص آزاد بود.

در اوایل سال جاری، دوبی و برخی مناطق دیگر نیز محدودیت‌های خرید این نوع نوشیدنی‌ها را کاهش دادند.

دولت امارات اخیرا رابطه با رژیم صهیونیستی را نیز آغاز کرده است.

 

منبع: ایسنا

66

نظرات 37
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
صابر 5 2 پاسخ 1399/7/6 -07:52

گر صبر کنی ،زغوره حلوا سازند ،،،در ایران هم آزاد می‌شود

مهری 1399/7/6 -12:47

به امید خدا ،انشاالله

عبدل 1 8 پاسخ 1399/7/6 -04:11

این عربها رو شلاقشون بزنید مست هستن و پررویی میکنن

جلیانی 5 1 پاسخ 1399/7/5 -23:58

برای فرار از دست مواد مخدر، که خانمان سوز هست بهترین گزینه همینه،، ای کاش تو ایران هم آزاد میشد، تامردم از دست این همه معتاد راحت میشدن،

بنیامین 9 3 پاسخ 1399/7/5 -23:26

چی میشه اینجا هم آزاد بشه

ایرانی 1399/7/7 -09:34

بخدا هیچی ؛ اونهایی که از خوردن شراب میترسند ؛ میخواهند درون پلیدشان هنگام مستی برملا نشود . مستی و راستی

عاشق ترامپ 12 1 پاسخ 1399/7/5 -23:01

منم دلم خواست

مهری 7 4 پاسخ 1399/7/5 -21:49

کاش ایارنم اینجوری میشد

بسیجی 2 12 پاسخ 1399/7/5 -21:43

همشون را باید اعدام کرد تا درس عبرتی باشد

ناشناس 1399/7/7 -09:55

بسیج ب تو چه ک اعدام کنی تو فعلن برو دزدا و مال مردم خورا رو اعدام کن بعد سراغ عربا برو اگه جراتشو داری جو گیر

کاربر ناشناس 4 6 پاسخ 1399/7/5 -20:30

اگه قرار اشتغال زایی با مشروبات الکلی به وجود بیاد وای بر ما این آغاز کارن به نظرم زمانی برسه برن درمکه وجلوی خونه خدا تبلیغ مشروبات الکلی کنند

کاربر ناشناس 3 4 پاسخ 1399/7/5 -20:30

اگه قرار اشتغال زایی با مشروبات الکلی به وجود بیاد وای بر ما این آغاز کارن به نظرم زمانی برسه برن درمکه وجلوی خونه خدا تبلیغ مشروبات الکلی کنند

ناشناس 6 5 پاسخ 1399/7/5 -20:02

یعنی شعورشون کامل شده ونیازی به بگیر وببند ندارند

فرزین عدالت 5 2 پاسخ 1399/7/5 -19:13

راست اونا صد سال دیگه هم نمیتونن با مشروب مثل ما حال کنن، که ما حال میکردیم. عرق بدونه اهنگ،. داود مقامی و قاسم جبلی و جواد یساری و علی نظری که حال نمیده، شما بگین حال میده؟

فرزین عدالت 4 2 پاسخ 1399/7/5 -18:59

جونای قدیم معنی اشو میدونن‌. نوبت عرب هاست حالابگن، مسیو برای ما یه دو تا نیم چتول با دو تا تخم مرغ، یه کم کالباس و یه ماست وخیار،لطفا. عجب حالی داشت. همه میشد ۲۵ زار.

جواد 5 2 پاسخ 1399/7/5 -18:39

قیمت اش‌ میادپایین ؛مثل ایران قیمت اش سربه فلک نمی کشد

علی 6 13 پاسخ 1399/7/5 -18:07

این حکم قطعی قرآن کریم است که ارتباط با یهود و نصارا و به دوستی و سرپرستی گرفتن آنان ، تا جایی پیش میرود که آنان مسلمانان را در تمامی زمینه ها مانند خود میکنند و... والعاقبه للمتقین....

7مهدی7 10 6 پاسخ 1399/7/5 -16:04

نوش جونشون.....

رضا 10 5 پاسخ 1399/7/5 -15:41

در استانبول حجاب اجباری نیست ولی خیلی از حجاب دارها مثل ایران زنان مسن و میان سال نیستند بلکه از نسل جدید و جوان هستند و مکان‌های فروش مشروبات الکلی هم وجود دارد ولی خیلی زیاد نیستند و معمولا خلوت هستند. در این کشور همه چیز آزاد است و چون اجباری در منع اینها نیست واقعا افراط و تفریط دیده نمیشه و به همین خاطر ترکیه میزان درآمد زیادی از توریسم دارد.والله بیشتر از خود ترک ها ایرانی هایی هستند که برای تفریح با تور به ترکیه آمده اند و بر اثر سالها محدودیت و اجبار نه حجاب نگه می‌دارند و از خود ترک بیشتر در مشروب فروشی ها تردد میکنند

عباسی 13 6 پاسخ 1399/7/5 -15:39

خوش به حالشون . باید واقعیت رو قبول کرد که در کشور ما مصرف الکل بیشتر از کشورهای عربی هست ولی متاسفانه الکل تقلبی هر ساله باعث مرگ صدها نفر میشه .

امیر 19 5 پاسخ 1399/7/5 -15:33

به این میگن دهن کجی کامل به جمهوری اسلامی و تهدیدهای توخالیش.

علیرضا 1399/7/5 -16:15

برادر این دهن کجی به خداست نه ایران !!!

امیر 1399/7/5 -19:08

مگه کمونیست ها هم خدا رو قبول دارن عاشقان سینه چاک روسیه و چین

محمود 1399/7/5 -21:44

حال می کنی یه مشت عرب به کشورت ذهن کجی می کنن امثال تو از جنس همون افرادی هستید که ۱۴۰۰ سال پیش کاسه لیس اعراب شدن و گذاشتند خاک اهورایی ایران را اعراب اشغال کنند مرگ بر عرب پرستی

دوستی 1399/7/6 -01:28

دهن کجی به آینده خودشان است نه ایران، جوجه رو آخر پاییز می شمرد، خیلی زود گول اسرائیل رو خوردن، کشوری که انشاءالله به زودی محو خواهد شد.

ناشناس 1399/7/7 -09:57

همه دنیا محو میشن جز ایران خخخخخ

یک ایرانی 6 19 پاسخ 1399/7/5 -14:25

آری وقتی باصهیونیستهاسریک کاسه نشستندهمین میشه!!البته این دم خروس سالهانمایان بود!!وماهرچه گفتیم قسم حضرت عباس اینان دروغ است کسی باورنمیکردتااینکه احمقهاباعمل خودماهیت خودرابرای جهان اسلام برملا کردند.

کاربر ناشناس 1399/7/5 -15:13

برو پی کارت با این نظرت

رضا. 1399/7/5 -15:47

دوست عزیز، اماراتی ها و بحرین و بقیه که در آینده با اسرائیل روابط دیپلماتیک خواهند داشت بیشتر از اینکه برای منافع آن با اسرائیل صلح کردند برای ضدیت با ایران این کار را انجام می‌دهند و اگر روابط ویژه و برادرانه ایی با همسایگان عرب خود داشتیم قطعا این اتفاق به این شکل نمی‌افتاد و کاری نمی‌کردند که اسرائیل بیخ گوش ایران قرار گیرد.

علیرضا 1399/7/5 -16:24

وقتی که با صهیونیسم بشینند نمیشه که قرآن بخونند!!!! وقتی رابطه حرام است باید حرام استفادشود!!!!!!!!

یک ایرانی 1399/7/5 -18:52

خطاب به علی رضا لطفا در زیر نظرهای بنده کامنت نزار .ساده تر میگم که متوجه بشی نظرتو برای خودت نگه دار

ایرانی 22 6 پاسخ 1399/7/5 -14:03

در ایران هم آزاد کنید ؛ باعث اشتغال زایی حداقل 1 میلیون نفر میشه .

لیلا 1399/7/5 -15:14

ما کاسه داغ تر از اش هستیم صهیونیسم را باید از بین ببرسیم اونوقت کشورهای عربی با اسراییل رابطه و صلح دارند حجاب واجب است اما خود من در شهر مکه دیدم خانمی با سر بدون روسری در خیابان تردد کرد مشروب هم که اینطور اقایان علما تا دیر نشده طرحی نو در اندازید

علیرضا 1399/7/5 -16:18

بیکار !! همین جوری هم عقلت نمی کشه چه برسه مصرف کنی!!!!!!

مهری 1399/7/5 -18:50

علی رضا تو چرا خودتو نخود هر آش میکنی

علیرضا 1399/7/6 -19:41

به تو چه؟

ایرانی 1399/7/7 -09:36

علیرضا ؛ کشورهای اروپایی و آمریکایی و ژاپن و کره جنوبی و غیره که الکل مصرف میکنند و کشورشان اینه عقلشان نمیرسه یا شما که الکل مصرف نمیکنی و از آخر کشورها اول شدی ؟؟؟؟؟!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟
به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است
سردبیر لوبلاگ: آمریکا آماده ورود به جنگ داخلی با اشاره ترامپ/ شواهد نگران کننده ای وجود دارد/ اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه اتفاقی می‌افتد؟
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
عادی سازی روابط با اسرائیل؛ زمینه ساز جنگ بزرگ در خاورمیانه بعد از انتخابات 2020؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد
ماجرای یک بدهی 40 ساله/ انگلیس واقعا می‌خواهد میلیون‌ها پوند به ایران بدهد؟