روزانه تا ۶۰ خودرو در استان سمنان گازسوز می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو در چهار کارگاه استان دوگانه‌سوز می‌شود.

روزانه تا ۶۰ خودرو در استان سمنان گازسوز می‌شود

علی اکبر عرب عامری روز شنبه در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت و فراورده های نفتی فدک سمنان افزود: ۲ کارگاه گازسوز کردن خودروها در استان وجود داشت که طی هفته گذشته ۲ کارگاه دیگر نیز به این چرخه اضافه شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از یکهزار تبدیل و دوگانه سوز کردن خودروها در کارگاه های استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان درباره ذخایر سوخت در این استان افزود: اکنون سه انبار سوخت و فرآورده های نفتی در استان و در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در شرایط عادی از محل انبارها توسط جایگاه های سوخت در استان سمنان به صورت ماهانه توزیع می شود.

عرب عامری جایگاه سوخت و فرآورده های نفتی فدک سمنان را هفتاد و ششمین جایگاه استان دانست و بیان کرد: ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در بحث تامین نفت سفید خانوارهای روستاهای فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع با امکان برخورداری خانوارهای فاقد گاز و همچنین دوگانه سوز کردن رایگان خودروها در دستور کار دولت قرار دارد.

وی یادآور شد: وجود یک جایگاه در ورودی شهر سمنان از سمت تهران نیاز بود که جایگاه فدک سمنان به همین منظور پیش‌بینی و به همت سرمایه‌گذار بهره‌برداری شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: تعداد محدود جایگاه های عرضه نفت گاز در سمنان یکی از کمبودها در این حوزه است که در صورت تمایل متقاضی آمادگی وجود دارد تا تعداد جایگاه افزایش یابد.

در این آیین علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان سمنان حضور داشتند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها