بازداشت جیب بر اتوبوس BRT

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق تلفن همراه اتوبوس BRT خبر داد و گفت: متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

بازداشت جیب بر اتوبوس BRT

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح این خبر گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه تلفن همراه به شیوه جیب بری در کلانتری ۱۲۸ تهران نو به دادخواهی یک شهروند خانم تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در این خصوص اظهار داشت، بیست و هفتم شهریورماه حین بازگشت به خانه از اتوبوس BRT استفاده کردم که پس از پیاده شدن از اتوبوس متوجه شدم موبایلم به ارزش ۵ میلیون تومان به سرقت رفته است.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در گام اول تحقیقات کارآگاهان در با بررسی شیوه سرقت از شاکی و محدوده سرقت موفق شدند متهم به نام نادر تبعه افغانستان را شناسایی و در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند متهم در یک باربری حوالی خیابان شوش مشغول به کار است که با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با انتقال نادر به پایگاه ششم به جرم خود معترف گردید که با تکمیل پرونده و به دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها