فال روزانه یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از خوشی و شادکامی انتظار شما را می‌کشد و به رغم اینکه در سال‌های گذشته عمرتان سختی‌های زیادی دیده‌اید، در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با خوشی‌های زیادی روبرو خواهید شد. در آبان ماه امسال با مشکل مالی مواجه خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این مشکل دوامی نخواهد داشت و در آذر امسال پولی به دست‌تان می‌رسد و تمام مشکل‌های مالی شما خاتمه می‌یابد. دی ماه امسال با تغییر غیرمنتظره‌ای در محل زندگی خود روبرو خواهید شد، این تغییر در نگاه اول ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در نهایت این تغییر به نفع شما و اعضای خانواده‌تان خواهد بود. اردیبهشت ماه سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه چشم شما به دلبری خوش قد و بالا خواهد افتاد، اگر هم دل در گرو محبوبی دارید، در این ماه فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی عاشقی پیشه کنید. مرداد ماه سال آینده دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و این رفقا شرایط پیشرفت و موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم می‌کنند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خنده و شادکامی به پایان خواهید رساند و دستاورد‌های این سال به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل خواهد شد.

فروردین

خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. اگر می‌خواهید کامروا باشید، سحرخیزی پیشه کنید.

اردیبهشت

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. فردی نقشه کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند.

خرداد

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی شما خاتمه می‌یابد. به مشکلی بر می‌خورید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. در اولین فرصت وقتی برای هم‌صحبتی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید.

تیر

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. خبر مسرت‌بخشی را دریافت خواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود. به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می‌کنید و ترجیح می‌دهید با خودتان خلوتی داشته باشید.

مرداد

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. ولخرجی‌های زیادی انجام داده‌اید و وضع مالی خوبی ندارید، از این وضعیت درس بگیرید و به فکر صرفه‌جویی باشید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

شهریور

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد.

مهر

زودتر از همیشه کار‌ها را تعطیل نمایید و کمی استراحت کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد.

آبان

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید، در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. کار‌های پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و به فکر انجام کار‌های مهمی باشید که موفقیت چشمگیر را برای شما به دنبال داشته باشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید. دستی در هنر یا نویسندگی دارید، اما همیشه استعداد خود را نادیده‌گرفته‌اید و شرایطی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و هنر‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید.

آذر

روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که دست از پا خطا نکنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

دی

مواظب سلامتی‌تان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، سلامت‌تان را تضمین نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. یکی از آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. عشقی تند و آتشین را امروز تجربه خواهید کرد. فرصتی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.

بهمن

یکی از اعضای فامیل امروز سبب خیر می‌شود و سودی از ایشان به شما می‌رسد. به نصیحت بزرگ‌تر‌ها و افراد باتجربه گوش فرا دهید. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که دوستش دارید. اهل شوخی و بذله‌گویی هستید، اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.

اسفند

برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها