ارکانی: روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از سیاست های دولت و مجلس در توجه به وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد: آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید.

ارکانی: روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید

احسان ارکانی نماینده مردم فیروزه و نیشابور در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز حرف اول و آخر مردم فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است. وضعیت مسکن، خودرو و ارز از هم گسیخته و رها است. اکنون داشتن مسکن حتی همان مسکن مهر نیز به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است، آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید. آقای قالیباف حداقل شما مماشات نکنید، هرکجا انقلابی عمل کنید مجلس و مردم پشت شما خواهند بود نباید اجازه داده شود مردم مجلس را شریک مشکلات بدانند و بگویند از مجلس انقلابی هم برای مردم آبی گرم نشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مدعی شد: میلیاردها پول و سرمایه مردم حوزه انتخابیه و در موسسات مالی و اعتباری به باد رفت در حالی که معلوم نشد سازمان بازرسی استان خراسان رضوی کجا بود و چرا از این مشکلات جلوگیری نکرد و مدیران حقوق نجومی بگیر چه کردند؟

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم چنین با انتقاد از طرح فروش نفت به مردم مدعی شد که در حوزه انتخابیه‌اش سهمیه نفت و گازوئیل اهالی و ماشین آلات کشاورزان را قطع کرده‌اند و گفت: امروز اولویت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس انقلابی به تصویب رسید که گام مهمی در حمایت از معیشت مردم است.

وی در پایان اضافه کرد: امروز تنها ابزار مجلس که طرح سوال و استیضاح است درحال کند شدن است، روابط عمومی و معاونت اجرایی هم انگار نه انگار در برابر صیانت از مجلس وظیفه ای دارند، اجازه ندهیم که حریت و استقلال مجلس و نمایندگان قربانی تمایلات شخصی و سلیقه ای شود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای قالیباف تورا خدا ای نوبخت را ادم کنید بخدا چندن ما است که رنگ گوشت را ندیدایم باز نشست تامین اجتماعی بدوروغ گفتند همسانسازی وزیر بیسواد شریتنداری اقای قالیباف بدا دمان براست

  • کاربر ناشناس
    0

    کر لال هستن

  • ناشناس
    0

    توانايي خريد جهيزيه را نداريم . قيمت لوازم خانگي سر به فلك ميند. با يك ماه حقوق فقط ميتوانيم يك آبميوه گيري بخريم . شما از خدا بيخبرها چه كرديد با مردم ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها