معاون فرماندار شهرستان اسدآباد:

مداحان از حضور در مراسم‌های عمومی خودداری کنند

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اتحادیه های اصناف شهرستان به زیرمجموعه خود اعلام کنند که از هر گونه ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک خودداری شود.

مداحان از حضور در مراسم‌های عمومی خودداری کنند

حمزه عبدکوند یکشنبه ۶ مهرماه در ستاد مدیریت مقابله، کنترل و پیشگیری با کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان اسدآباد دارای ۱۷ اتحادیه بوده که تأکید مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش توسط زیرمجموعه این اتحادیه در هنگام ارائه خدمات به مشتریان و اجازه ورود ندادن به مشتریان بدون ماسک و عدم ارائه خدمات به این مشتریان همچنان ضرورت دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت چاپ هر گونه اعلامیه مراسم‌های ترحیم توسط چاپخانه ها تصریح کرد: اداره اصناف شهرستان موظف است نسبت به این امر تذکرات لازم را به چاپخانه ها چون گذشته بدهد ضمن اینکه با چاپخانه هایی که نسبت به این مهم توجه نکنند، برخورد و پلمب خواهند شد.

عبدکوند همچنین با تأکید بر اینکه مداحان از حضور در مراسم های عمومی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مداحانی که نسبت به حضور در مراسم های عمومی و نیز مراسم های ترحیم بی توجه باشند، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان موظف به باطل کردن مجوز آنها خواهد بود.

نظارت و بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها و بازار در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه های ذیربط از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار اسدآباد به آن اشاره کرد و گفت: متأسفانه حساسیت های کرونایی در بین شهروندان اسدآبادی کاهش پیدا کرده و همین امر موجب شد که وضعیت کرونا در اسدآباد به یکباره از سفید به قرمز و هم نارنجی تغییر پیدا کند.

وی بیان کرد: باید با فرهنگسازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده مردم را نسبت به خطر سرعت گرفتن شیوع کروناویروس آگاه کرده و در این میان استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت رسانه ملی و رسانه های محلی و فضاهای مجازی ضرورت دارد.

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان مطرح کرد: هم اکنون ۲۰۲ مدرسه در سطح شهر و روستا فعالیت می کنند که نیاز است تمامی مدارس دولتی و غیرانتفاعی مجهز به تب سنج و مواد ضدعفونی کننده شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها