معاون حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

شیوع کرونا سفرهای بین استانی در خوزستان را کاهش داد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در پایانه‌های مسافربری استان سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۵۶ هزار سفر صورت گرفته است که این آمار در مقایسه با سال ۹۸ کاهش یک‌سومی را نشان می‌دهد.

شیوع کرونا سفرهای بین استانی در خوزستان را کاهش داد

فواد غزیعلی با اشاره به اثرات کرونا بر صنعت حمل و نقل مسافر اظهار داشت: بیماری کرونا بر میزان جابه‌جایی مسافر بین شهری و استانی تاثیر منفی داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال99 سیستم حمل و نقل مسافری خوزستان بیش از یک میلیون و 320 هزار نفر مسافر جابه‌جا کرده است. این آمار در مشابه با آمار سال گذشته نشان می‌دهد که میزان مسافر 50 درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: میزان کاهش جابه‌جایی مسافر در حوزه بین استانی کمتر از درون استانی بوده است و در این بخش شاهد کاهش 32 درصدی هستیم.

وی ادامه داد: امسال در پایانه‌های مسافربری استان بیش از 256 هزار سفر صورت گرفته است که این آمار در مقایسه با سال 98 کاهش یک سومی را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول در پاسخ به رعایت نشدن ضوابط مقابله با کرونا در اتوبوس‌های مسافربری گفت: شرکت‌های مسافربری ملزم به رعایت ضوابط اعلامی ستاد مقابله کرونا هستند و تا بهبودی شرایط این محدودیت‌ها وجود دارد.

مردم و مسافران می‌توانند رعایت نشدن ضوابط بهداشتی مقابله با کرونا را به سامانه استانی 141 گزارش دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها