توییت احمدی‌نژاد درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان


7 مهر 1399 - 08:13
5f716a02a6f66_2020-09-28_08-13
رئیس جمهور سابق کشورمان درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان توییتی منتشر کرد.

احمدی‌نژاد درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان در توییتی نوشت:

  جنگ ارمنستان و آذربایجان نقشه سلطه گران جهانی و به نفع دشمنان دو ملت است و نتیجه ای جز کشتار و خرابی ندارد. همه باید اجازه دهند مسئله در فضای آرام و بر اساس حقوق اساسی مردم حل شود.

رئیس جمهور سابق کشورمان درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان توییتی منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f716a02a6f66_2020-09-28_08-13
7 مهر 1399 - 08:13

احمدی‌نژاد درباره جنگ آذربایجان و ارمنستان در توییتی نوشت:

  جنگ ارمنستان و آذربایجان نقشه سلطه گران جهانی و به نفع دشمنان دو ملت است و نتیجه ای جز کشتار و خرابی ندارد. همه باید اجازه دهند مسئله در فضای آرام و بر اساس حقوق اساسی مردم حل شود.

منبع: کانال دولت بهار

66

نظرات 40
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهری 2 2 پاسخ 1399/7/8 -12:49

دکتر از لولو براشون می گفتی یا از ممه

سکینه 1399/7/8 -21:04

وان دقیقه سکوت .به خدا دلم برای شیطونیاش تنگ شده

مهر و پاییز زیبا 0 1 پاسخ 1399/7/8 -10:21

Dr. John, thank you so much for thinking of one

مستحکم 2 2 پاسخ 1399/7/8 -00:57

عجب متنی. مملو از مفاهیم عمیق . مختصر و مفید. تا امروز نمیدانستیم جنگ بین دو همسایه کار دشمنان آنهاست.

محمد از گیلان 10 7 پاسخ 1399/7/7 -23:51

درود بر مرد شماره2 ایران بعد از حضرت آقا ما عاشقتم حاج محمود

معلم بازنشسته 8 8 پاسخ 1399/7/7 -23:51

اگر کسی در شکمش لقمه حلال باشد غیر ممکن است که دشمن احمدی نژاد باشد .

ناصر 4 15 پاسخ 1399/7/7 -22:55

اول اینکه شما نه شخصیت حقوقی نه بین المللی دارید که در مسائل بین المللی اظهار نظر میکنید! دوم اینکه بهتره به توطئه سلطه گران خارجی و فتنه گران داخلی اطرافیانت و وسوسه های شیطان درونیت که فاز "منیت" را در شما مث کوه آتش فشان فوران کرده!التفات نمایی تا به مسائلی که بهت ارتباط نداره...

ایرانی 1399/7/7 -23:41

درود به احساس مسولیتت.بعضی آدمها فقط تا نوک بینی خود رامی بینند،واظهارنظر شکمی می کنند! در این عصروزمانه،عجیب وغریب،قحطی انسانیت و مروت سیاستمداران دنیا طلب و قدرت طلب،همیشه نان رابه نرخ روزمی خورند! درمقابل آدمهای باوجدان ودلسوز، دنیارا براساس منطق،بنی آدم اعضای یکدیگرند،می بینند وسکوت را جایزنمی دانند. یکی ازاین انسان پاک وشجاع جناب احمدی نژاد هستند.

Mmm 19 7 پاسخ 1399/7/7 -21:57

بهترین ریس جمهور تمام دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران احمدی نژاد از جنس مردم

آقایاری 15 4 پاسخ 1399/7/7 -21:56

درد بلای احمدی نژاد توی سر دشمنش

قلی پور 10 0 پاسخ 1399/7/7 -21:51

اقای احمدی نژاد از کی فهمیدید در فضای ارامش باید مشکلات حل شود .امیدوار هستیم حاکمیت هم در حل مشکلات مردم وکشور به نتیجه شما برسند تا دیر نشده

صادق 5 14 پاسخ 1399/7/7 -21:49

جمع کن این مسخره بازیها را

هادی 15 5 پاسخ 1399/7/7 -21:31

بهترین زمان ایران زمان احمدی تژاد

ناجی 3 9 پاسخ 1399/7/7 -20:12

همش تقصیر سلطه گران خارجی است ما خیلی خوب هستیم ما خیلی عاقل هستیم. آها راست میگی جنگ خرابی داره . خوبه گفتی نمیدانستیم چقدر چیز جالب و فنی گفتی . خدایا امثال مسئولین ما نصیب جهانیان کن.

جواد 25 5 پاسخ 1399/7/7 -18:17

باسلام من کاری باعقایددیگران ندارم ولی لازم دیدم که بگم خود من بهترین دوران زندگیم درزمان فعالیت دکتراحمدی نژادبودکارفراوان بودپولم ارزش داشت خواهش میکنم نیمه پرلیوان رو هم ببینیدمسکن مهر سهام عدالت یارانه که بعداوناقص اجراشداز حضرت اقا خواهش میکنم ایشان رودوباره حمایت کنن تا برگرده باتشکر

ناصر 25 10 پاسخ 1399/7/7 -17:48

درود خدا بر احمدی نژاد

رحیمی 8 19 پاسخ 1399/7/7 -16:03

اقای هاله نور پیشنهاد می کردی وان دقیقه اتش بس کنند.

بی نام 38 15 پاسخ 1399/7/7 -15:16

وقتی همه ارکان حکومت چه اصولگرا و چه اصلاح طلب از آقای احمدی نژاد بدشون میاد پس مطمئن باشید احمدی نژاد آدم خیلی خوبیه

ناشناس 1399/7/7 -15:36

آفرین مثل ترامپ.همه بدشون میاد اما مثل احمدی نزاد خوبه!!!!!

ناشناس 16 7 پاسخ 1399/7/7 -13:35

اونزمان که گفت هاله نور دارم معلوم بود توانایی های غریبی در خودش میبینه

علی 8 4 پاسخ 1399/7/7 -13:20

doctor go to school by bus every day

7مهدی7 1399/7/7 -14:08

You make funny words, comrade

درودیان 1399/7/8 -10:13

You and I are on the bus

م 1399/7/8 -21:31

ن چدی. نمنه

سعید 1399/7/8 -22:20

احمدی خودت رو اماده کن تا دوباره ایران را بسازیم.

پریسا 14 8 پاسخ 1399/7/7 -13:07

خود بزرگ بینی و کیش شخصیت یکی از افت های انسان است

محسن 5 6 پاسخ 1399/7/7 -12:43

In my opinion, send Rahim Mashai to establish friendship between the two countries

7مهدی7 1399/7/7 -14:06

Mashai does not come back alive to tell us

حو مو 1399/7/8 -10:18

؟What do you think I should wear then

نسرین 14 7 پاسخ 1399/7/7 -12:28

یاحسین ! احمدی نژاد میحواد میانجیگری کنه

کلاه قرمزی 15 15 پاسخ 1399/7/7 -12:26

تو که می خواستی اسراییل رو از رو زمین پاک کنی ، کاخ سفید و حسینیه . حتما مسالمت آمیز

ایرانی 9 14 پاسخ 1399/7/7 -12:23

ای کاش اینجا هم در حمایت از مردم مسلمان شیعه کشور آذربایجان موضع می گرفتیم.

مهری 14 5 پاسخ 1399/7/7 -12:12

خیار سبز است

حسن 1399/7/7 -20:55

آبی هم داریم.خخخخخخخ

ایرانی 26 15 پاسخ 1399/7/7 -11:51

احمدی قهرمان خار چشم اخوند های درباری و اصلاح طلبان گور دل و تندروهای مقلد.

داروغه 23 6 پاسخ 1399/7/7 -11:36

دکتر همیشه عکسهای متفکرانه می ندازه

عسگر جسور 1399/7/7 -21:19

احمدی هاله نورو دیدی رای ما را ندیدی

اسدی 26 11 پاسخ 1399/7/7 -10:05

چه کشف بزرگی ! جنگ جز کشتار وتخریب نتیجه ای ندارد وبه نفع دشمنان منطقه است ! برای دیده شدن حتی می توان توئیت کرد که اب مایه حیات است .

علی 1399/7/7 -11:54

اگه بدیهی بود چرا جنگ میکردن!

7مهدی7 8 6 پاسخ 1399/7/7 -08:39

Invite them, doctor, to express Iran. We will definitely give them an idea

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
دوئل بایدن - ترامپ و ایالات سرنوشت ساز/ ترامپ پیروزی با آراء الکترال را تکرار می‌کند؟/ بایدن در انتظار گرفتن انتقام هیلاری از ترامپ
آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟
به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است
سردبیر لوبلاگ: آمریکا آماده ورود به جنگ داخلی با اشاره ترامپ/ شواهد نگران کننده ای وجود دارد/ اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه اتفاقی می‌افتد؟
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد