شهرستان نیر نیاز به تجهیزات آتش‌نشانی دارد

سرپرست فرمانداری نیر با اشاره به نقش آتش‌نشانان در تامین ایمنی شهروندان گفت: این شهرستان نیاز مبرم به افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی دارد.

شهرستان نیر نیاز به تجهیزات آتش‌نشانی دارد

شجاع اقبالی روز دوشنبه افزود: بخش مرکزی نیر با ۵۱ روستا و همچنین واقع شدن در مسیر جاده شهرک تخصصی آب در مقابله بموقع و مناسب با حوادث و کاهش تلفات جانی و مالی به ایستگاه فعال آتش‌نشانی نیاز دارد و ساخت این مرکز در دستور کار فرمانداری نیر قرار دارد.

وی اظهارداشت: آشیانه آتش‌نشانی روستای اسلام‌آباد از توابع بخش مرکزی نیر از مدت‌ها پیش بلاتکلیف مانده بود که اعتبار موردنیاز برای تکمیل آن امسال تخصیص می‌یابد.

وی در زمینه اجرای پروژه‌های عمران روستایی این بخش نیز گفت: در روستاهای شهرستان نیر با همت اهالی روستاها و خودیاری پروژه‌های عمران روستایی مناسبی آغاز شده که نمونه بارز آن در روستای سعید خانلو است که مردم با جمع‌آوری خودیاری چهار میلیارد ریالی زمینه اجرای طرح هادی را فراهم کردند.

اقبالی تصریح کرد: برای طرح هادی این روستا چهار میلیارد ریال به صورت خودیاری از سوی اهالی روستا و ۲ میلیارد ریال هم از بخش اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری نیر افزود: عملیات روکش آسفالت معابر این روستا از سوی بنیاد مسکن طی چند روز آینده اجرایی خواهد شد

اقبالی به اجرای پروژه آبیاری تحت فشار سد سرخاب نیر هم اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد درحال اجراست که هشت روستا را شامل می‌شود و با اجرای آن سه هزار و ۵۳۰ هکتار از اراضی زیرپوشش آبیاری تحت فشار قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها