عضو هیئت رئیسه مجلس:

رئیس‌جمهور برای دفاع از «رزم حسینی» در مجلس حاضر نشد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق قانون رئیس جمهور یک ساعت فرصت دفاع از وزرای پیشنهادی را دارد که روحانی در جلسه امروز حضور نیافت.

رئیس‌جمهور برای دفاع از «رزم حسینی» در مجلس حاضر نشد

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مطابق با آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور یک ساعت فرصت دارد تا از وزیر پیشنهادی خود در مجلس دفاع کند.

وی افزود: با توجه به عدم حضور رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لاجرم از اجرای این بخش عبور می کنیم و نمایندگان مخالف و موافق باید نظرات خود را درباره وزیر پیشنهادی صمت مطرح کنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • mojtaba
    0

    روحانی همه جا می رود ولی نوبت به مجلس می رسد و برای اینکه به سوالات نمایندگان پاسخ دهد کرونا را بهونه میکند هیچ کس هم بهش اعتراض نمیکنه اگه به خاطر کرونا هستش پس چرا در جلسات هیئت دولت شرکت میکند؟ روحانی باید پاسخگو باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سرو ته یک کرباسند خیلی زود بساطشون جمع خواهد شد

  • حمید رضا
    0

    بابا گناه داره انقدر به روحانی گیر ندین . رفته حتما ریشش رو رنگ کنه گرفتار شده

  • جانان
    0

    دم روحانی گرم که در مجلس که به قول رضاخان کبیر .....بیش نیست حضور نیافته حضور پیداکنه که از شما کرونایی ها ،کرونا بگیره؟ یا باز تهدیدش کنید که اگه بجای دنا پلاس شاسی بلند بهتون نده ال میکنید و بل میکنید؟ عدم حضور این مردک موذی در مجلس نشانه اینه که اصلا نمایندگانو در ردیف آدم بحساب نمیاره علتشم اینه که تو این 7سال نمایندگان برای اینکه پاسخگوی این وضعیت اسفبار باشه هیچ غلطی نکردند و با خودش گفته دوره ما که تمام شد این چندماه اخیر هم به هر نکبتی که باشه تمام میکنم بعدشم با حقوق و مزایای عالی خودمو بازنشست میکنم و میرم دنبال عشق و حالم و مسافرت به کشورهای امریکایی و اروپایی پیش دوستام اینا و مردمم هم همه جاشون بسوزه

  • ناشناس
    0

    فعلا فکر میزو صندلیشه ازدست نده!!!

  • ریزه میزه
    0

    این حسن اقای کدخداپرست که نوکر اقازاده های اکبررفسنجانی ست وکدخدایش ترامپ هم تودهنش زده واقتصادکشورراهم داغون کرده بره بمیره هم برای ملت بهتره هم هرروزبارظلم وگناهش افزوده نمیشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها