سرنگونی جنگنده سوخو-۲۵ ارمنستان توسط جنگنده‌ اف-۱۶ ترکیه

وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که جنگنده‌ اف-۱۶ ارتش ترکیه یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ ارمنستان را در حریم هوایی این کشور ساقط کرده‌ است.

سرنگونی جنگنده سوخو-۲۵ ارمنستان توسط جنگنده‌ اف-۱۶ ترکیه

«شوشان استپانیان» مسئول رسانه‌ای وزارت دفاع ارمنستان روز سه‌شنبه اعلام کرد که جنگنده‌های اف-16 ارتش ترکیه یک فروند جنگنده سوخو-25 نیروی هوایی ارمنستان را ساقط کرده‌ و خلبان این جنگنده نیز کشته شده است.

به گفته این مقام ارمنستانی، جنگنده اف-16 ارتش ترکیه از پایگاه هوایی شهر گنجه در جمهوری آذربایجان برخاسته و هم‌زمان با حمایت هوایی از هواپیماهای بدون سرنشین جمهوری آذربایجان در حمله به شهرک‌های وردنیس، متنس ماسریک و سوتک در ارمنستان، یک فروند جنگنده سوخو-25 نیروی هوایی ارمنستان را نیز سرنگون کرده است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سردار اذربایجان
    0

    درود بر اذربایجانی و اذربایجان و ترکها

  • محمدی
    0

    چرا وقتی نام آذربایجان مطرح میشه برخی نمره منفی میدن ؟ احتمالأ ارمنی مذهب اند.

    نظرات شما -
    • عبدالحسین
      0

      از استدلال شما معلوم است حق با کسی است که یک وجه اشتراک با جنابعالی داشته باشد

    • محسن
      0

      ماباآدری ها مشکلی نداریم.بله درود برآذری زبانهای قهرمان.یاشاسین آذربایجان.اما کشور آذربایجان همیشه نسبت به ما کینه داره‌ و جاسوسی برااسرائیله من ساکن هم مرز آذربایجانم.چشم طمع ب آذربایجان ما وشدن یک کشور آذربایجان بزرگتر روداره.پدرالهام علی اف خوب بود اماپسر نه.حکومت ترکیه هم رویای امپراطوری عثمانی شدن رادارد.درشلوغی های سال۸۸طمع حمله به ایران راداشت.بامنطق سخن بگو‌.ب سلامت.

  • قلندر
    0

    ترکیه خبیث چه کاره است مگه ژاندارم منطقه است بی ناموسها وقتی ما ژاندارم منطقه بودیم شما کجا بودید حالا با اف 16آمریکا آدم شدید به پشتوانه آمریکا.

  • 7مهدی7
    0

    این حرکت ترکیه یعنی ارمنستان بشین سر جات

  • ازاد
    0

    حالا کجاشو دیدی تازا اوجون قیوبلار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها