کنایه معزی به سکوت قالیباف دربرابر توهین نمایندگان به روحانی

حداقل در دشمنی جوانمرد باشید


8 مهر 1399 - 18:41
5f734c1a0edc1_5f734c1a0edc3
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری نوشت: بعید نخواهد بود  آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به توهین های برخی نمایندگان به رییس جمهوری از تریبون مجلس در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: بر نورسیدگان و  میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

 

او در ادامه نوشت: این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود  آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید

 

 

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری نوشت: بعید نخواهد بود  آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f734c1a0edc1_5f734c1a0edc3
8 مهر 1399 - 18:41

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در واکنش به توهین های برخی نمایندگان به رییس جمهوری از تریبون مجلس در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: بر نورسیدگان و  میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

 

او در ادامه نوشت: این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود  آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید

 

 

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جوانمرگ 0 1 پاسخ 1399/7/10 -01:21

کی ازجوانمردی دم می زند تو واربابت سرسوزنی شرف داشتید باید با دیدن وضعیتی که بوجود آوردید دق می کردید

دارایی 1399/7/10 -12:41

سال دیگه که ریئس جمهورازهمفکرهاشماشدوضع ملت بهترنشدآقای جوانمرگ حتمادق خواهی کردلابد.

کاربر ناشناس 1399/7/10 -13:14

دارایی حتما از فاسدهای دور بر این بی همه چیزها هستی

ف. صمصام 9 1 پاسخ 1399/7/9 -09:55

دروغ رییس جمهور بی‌اخلاقی نیست ولی توهین به دروغگو بی‌اخلاقیه؟ توروخدا با خودتون روراست باشید حداقل

احمد 9 1 پاسخ 1399/7/9 -09:22

به عنوان کسی که هم سال ۹۲ و هم سال ۹۶ به روحانی رای دادم کاملا موافق توهین و افترا به روحانی هستم. نمایندگان صدای جامعه ۲۴ میلیونی هستند که به روحانی رای داد و روحانی به همه آن‌ها پشت کرد. سزای آدم خیانتکار بهتر از این نیست. امیدوارم این هجمه‌ها و توهین‌ها بیشتر شود بلکه رییس جمهور بعدی بفهمد چه وظیفه خطیری به عهده دارد.

رضا 1399/7/10 -12:46

نمایندگان فعلی اصلانماینده وصدای ماملت نیستن صدای مشتی عوام فریب وتندروواحمدی نژادی هستن که جزءفحاشی وتهمت وافتراوطرح های آبکی....چیزی ازاونهادیده نشده

مهدی 6 1 پاسخ 1399/7/9 -09:04

برو عامو جمعش کن،، ببین کیا دم از جوانمردی میزنن،،، شر و. ور

ناشناس 5 0 پاسخ 1399/7/9 -08:44

فحاشی وبددهانی از طرف هرکس وهرشخص م ذموم است کاشکی این تذکرات را به بزرگتر خود که از سال ۹۲ منتقدان را به باد فحش وناسزا گرفت هم گوسزد می کردی؟

کاربر ناشناس 8 0 پاسخ 1399/7/9 -08:08

وقتی که دولت فخیمه روی کار اومد یه اداره کوچیک تو شهر ما رو با عزل و نصب سیاسیشون به قهقرا بردند همون روز گفتم خدا به داد بقیه مملکت برسه وقتی از یه اداره کوچیکم نمی گذرند و نالایقها رو جایگزین کسانی کردند که توانمندیشون رو نشان داده بودن. لعنت خدا بر کسانی که به این مردم خیانت می کنند شرم کنید از شهدا

موسوی 14 2 پاسخ 1399/7/9 -07:37

جناب معزی،، در برابر این همه گرانی و فشار و تحمیل به مردم تو چرا سکوت کردی،،،،، دامان خودت رو کی می گیره بازی روزگار،،،،، فردای محشر بهت نمیگن چرا حقوقت با بقیه متفاوت بود؟ بهت نمیگن چرا در برابر این همه بی عدالتی دولت حسن جانت سکوت کردی؟

عرش 7 2 پاسخ 1399/7/9 -05:56

سلام توهین کردندکار غیر اخلاقی وانسانی است باشما موافق هستیم ایکاش قوه قضاییه بررسی می کرد تا حق روسن شود اما آقا علی رضا از خود پرسیده ای که درزندگی مسئول ارتباط در دولت چه شخصی هستی ؟؟؟

محمد ش 5 0 پاسخ 1399/7/9 -05:13

با سلام به اکثر مردمان عزیز ایرانیم که به وسیله عده قلیلی از نامردان و مقام پرستان بی لیاقت و نادان از جهت مردم داری و کشورداری ،که با برنامه های من درآوردی و غلت خود کشور را به این روز انداخته اند ،فقط یه نمونه اش را برایتان عرض میکنم ،آیا این که طرف بعد از چندین سال در ادارات و ارگانهای مختلف به جز کارهای خلاف ،چپاول ،ظلم و چاپلوسی وغیره ... انجام نداده و با حقوق نجومی به قولی بازنشسته یا باز خرید شده در آخر هم دهها و یا صدها میلیون تومان از پول بیت المال این ملت مظلوم و ستمدیده را به ایشان بدهند؟؟؟؟؟ و هر کسی حقوقش بیشتر بوده بیشتر بگیرد؟؟؟؟؟

کاربر ناشناس 1399/7/23 -22:11

در هرصورت توهین ضد اخلاق است.گویا برخی هنوز نمیدانند تحریم بدتراز صدها جنگ رودر رو است.

سرباز 8 3 پاسخ 1399/7/9 -01:41

دستپخت شرم اور تو معزی نامحترم ورییس جمهوری که از اون دفاع می کنی تورم افسارگسیخته *بیکاری فراگیر* فقر دامنگیر وفحشای افسار گسیخته هست شما ها اینقدر بی لیاقت بوده وگند زدید که فقط بی سر وصدا باید برید کنار

کاربر ناشناس 1399/7/25 -01:10

اگه یه ذره عقل تو آن کله پوکتان باشد میدانید که رییس جمهور تو این مملکت هیچ کاره منهم قبول دارم زمانی که احساس کرد هیچ قدرتی نداره میبایست به رای ۲۴ میلیون نفر احترام میگذاشت و میرفت کنار و با شفاف سازی به مردم میگفت که من نمی توانم با این شرایط کار کنم یا باید قانون را اجرا کنم یا دستور را که ایشان متاسفانه دستور را اجرا کرد تصمیم گیری اصلی جای دیگری است که همه ما هم میدانیم چرا واقعیت گرا نیستیم

حقی 8 3 پاسخ 1399/7/9 -00:48

این آقا لابد از اون آقازاده های مرفع بی درد می باشند در جامعه زندگی نمیکنه تا متوجه بشه ملت به خون روحانی تشنه اند وحالشون ازش بهم میخوره وصدها برابر بدتر نثارش می کنند!!!

کاربر ناشناس 1399/7/9 -09:09

آقای حقی .خودتو هیچ وقت یک جامعه حساب نکن آدمهای باشعور و فهیم کاملا حامی روحانی هستند.وهیچ کس به خون روحانی تشنه نیست .یک کم به وجدانت رجوع کن.

علی 1399/7/9 -10:55

روحانی دیگر چیزی برای دفاع نگذاشته و خودش هم می‌داند و فقط منتظر است تا دوره اش تمام شود و برود.

قلندر 7 12 پاسخ 1399/7/8 -23:53

رییس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان توهین به همه ملت است.منم منتقد دولتم اما هیچکس حق ندارد به منتخب ملت توهین کند.ایشان که یک تنه باعث مشکلات نشدن پس مجلس نشینها به تمام ارای مجلس در مقابل ارا روحانی مقایسه کنید.مجلس به دور از ریا و عقده گشایی سوال و انتقاد کند ایرادی ندارد اما مردانه همه مسایل دوره روحانی را قضاوت کنید و همه مقصرها را یخه پیچ کنید کسی که بیگدار داوری کند ظلم کرده

عادل 1399/7/9 -00:31

ایشان حاضر به پاسخگویی نیست و به مدد ستاد کرونا که خود رییسش است تنها رییس جمهوری است که زیارتش از محالات است چه برسد به پاسخگویی........

کاربر ناشناس 1399/7/9 -00:54

مردک بادمجان دورقاب چین مگر در این ویرانه زندگی نمی کنی یامفت خور هستی

مسیحا 13 4 پاسخ 1399/7/8 -22:31

شروع کننده توهین ها روشن فکرهای طیف شما بود که زمان احمدی نژاد علیه جنتی و احمدی نژاد شروع کردید و امروز جامعه را بی اخلاق کردید.. خواستم فقط یادآوری کرده باشم

کاربر ناشناس 11 2 پاسخ 1399/7/8 -21:12

فقط شرمنده قطره قطره خون شهداکه انقلاب اسلامی راآبیاری کردنندباشنند آقازادهاوتازه بدوران رسیدهاکه خواب مجلس هم نمیدیدنند شاسی بلندودناپارس وکاخ میخواهنندنه خداوپیروپیامبر

متفاوت 1 4 پاسخ 1399/7/8 -21:09

کسی که دل شیرنداره سفرعشق نمیره.هرکسی توهرسفری باید بلایا راهم به جان بخرید،طبیعه.گربه شوق کعبه خواهی زدقدم ،سرزنشها گرکندخارمغیلان غم مخور.

شهدای فکه 13 5 پاسخ 1399/7/8 -20:42

همه قبول دارند توهین ناپسند است ، اما جناب معزی شما در دشمنی با دکتر احمدی نژاد جوانمرد بودید ؟!!!

محسن 6 0 پاسخ 1399/7/8 -20:18

سکوت در مقابل توهین ،،عقده گشایی های قدیمیست

ناشناس 15 1 پاسخ 1399/7/8 -20:14

چرا نباید برعلیه روحانی حرف نزد؟ دلار به قول خودتان بر اثر تحریم هفت برابرشده حالا چرا آهن تولید داخل که مواد اولیش از داخله بیست برابر شده ؟ روحانی آدم خوب ولی برای رییس جمهور بودن آدم خوب کافی نیست آهن که تریاک نیست جایی قایمش کنن یک تن آهن توبازار جهانی چند دلاره که الان توکشور هرکیلوش شده یک دلار؟آدم شک میکنه که یه تخریبگران سازمان یافته هستند که میخوان دولت وملت را نهایتا به مذاکره آمریکا بکشونند .ولی کدام حزب طرفدار مذاکره بودند؟

علیرضا 21 3 پاسخ 1399/7/8 -19:36

مگه نماینده ها دروغ گفتن ؟؟ تازه اون بهترین چیزی بود که گفتن!! مردم بدترشو میگن که قابل بخش نیست اقا

ریزه میزه 22 2 پاسخ 1399/7/8 -19:27

اقای علیرضا خان معزی!خوب شدبعدازسالها بالاخره تویئیتی هم زدی که مردم بدانندحسن اقا هرهنری ندارد درعوض معاون ونوچه های نجومی بگیرباسمت های مختلف الی برکت الله زیاددارد...- راستی نگفتی: به رئیست اطلاع داده ای باکلیدت چه روزگاری برای زندگی مردم درست کرده ای!؟

مورخ 19 1 پاسخ 1399/7/8 -19:22

اصل توهین نا پسند است اما وقتی که همه گیر میشود مخاطب توهین نیز باید بیاندیشد که چرا اینگونه شده و تاملی در عملکرد خود بنماید....

ع 35 0 پاسخ 1399/7/8 -19:04

بفرمائید حقوق و مزایا و دارایی خود و خانواده اتان در طی خدمت در دولت روحانی چه میزان است تا ملت با جنابعالی ابراز همدردی نمایند..

بازنشسته 11 8 پاسخ 1399/7/8 -18:57

ادب مرد به زدولت او ست .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما