مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد.

آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا

سید جواد سلیمانی با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، افزود: پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس‌لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.

سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP100 که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: از نیمه دوم سال جاری تا پایان سال آینده با ورود ساینا.اس، کوییک.اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP100 و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا گفت: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا، در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.

سلیمانی در خصوص شاسی‌بلند جدید گروه سایپا نیز گفت: این محصول نخستین خودرو SUV بومی‌سازی شده در داخل کشور خواهد بود و ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل در آن دیده می‌شود که این موضوع قابلیت، توان و کیفیت قابل ملاحظه‌ای به این خودرو می‌بخشد و آن را به خودرویی آفرودی و سرسخت تبدیل می‌کند.

وی افزود: با ورود این محصول به بازار، صنعت خودرو ایران پس از سال‌ها شاهد تولید یک خودرو متفاوت در داخل کشور خواهد بود.

سلیمانی در پایان گفت: جزئیات و اطلاعات بیشتری از این خودرو در روزهای آینده و همزمان با رونمایی از این محصول در اختیار رسانه‌ها و هموطنان قرار خواهد گرفت.

منبع: سایپانیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    اسلام میگه اگه تو خونه قرار کباب درست کنی احتمال میدی دودش به مشام همسایه ات برسه اینکارو نکن حالا آهاااااااای مثلا دولت مردااااا آهااااااای صاحبان زر و زور و ثروت که از خون بهترین جوانهای ما و شهدا حالا به نون و نوا رسیده اید چیه هی میگین فلان چی رو ساختیم، فلان دستگاه تولید میشه فلان ماشین چند صد و میلیاردی آماده ساخت برا چه قشری میسازین چرا هی خون به دل قشر عظیم مردم که به واسطه عملکرد نابخردانه شماها درحال حاضر جزء قشر مستضعف شده اند و حتی گاهی خوردن یه وعده غذای درست و درمون هم آرزشون داره میشه، میکنین بخداوندی خدا حاصل اینهمه مشکلات اقتصادی و فاصله طبقاتی فقط و فقط تحریم های ظالمانه نیست، بی تدبیری و بیخیالی شما مسئولین خدا رحمت کند امام خمینی ره کجایید علمای اسلام کجایید که به فریاد اسلام و مردم برسید

  • راز
    0

    والله خیلی جالبه برای من همه دم از بدبختی و نداری میزنن ولی تو خیابون که میری همه ماشین دارن قبلا من یادمه تو کل خاندان ما فقط بابای من وانت داشت همه هم باهمون یه ماشین بودن نمیگفتن نداریم ولی الان تو یه خانواده ۵ نفره میبینی ۵ ۶ تا ماشین دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها