گلایه یک فرمانده دفاع مقدس از فیلمسازان / چرا از شهیدان کاظمی و خرازی فیلم نمی‌سازید؟

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: از جامعه هنرمندان انتظار داریم که از سرمایه عظیم حوزه دفاع مقدس بیشتر استفاده کنند.

گلایه یک فرمانده دفاع مقدس از فیلمسازان / چرا از شهیدان کاظمی و خرازی فیلم نمی‌سازید؟

سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به گله رهبری از جامعه هنرمندان که از حوزه دفاع مقدس و ارزش‌های آن بیشتر استفاده کنند، اظهار داشت: از جامعه هنرمندان انتظار داریم که از این سرمایه عظیم حوزه دفاع مقدس بیشتر استفاده کنند، ما چهره‌های ملی بسیاری همچون شهید خرازی، شهید کاظمی و دیگر فرماندهان را داریم اما دریغ از فیلم‌نامه‌ و فیلمی که درباره این شخصیت‌های بزرگ وجود داشته باشد.

وی افزود: اقتدار کشور و سربلندی این نظام به برکت خون شهیدانی است که راحت و ساده از کنارش عبور می‌کنیم، از این رو مسئولان باید نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر تامل کنند و آن را وظیفه اصلی خود بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشکلات و تهدیدها همیشه بر سر مسیر انقلاب و دفاع مقدس بوده اما توسط جوانان، بسیجیان و نخبگان این کشور به فرصت تبدیل شده است.

وی یادآور شد: فراگیر شدن درس‌های دفاع مقدس برای همه اقشار جامعه به ویژه جامعه معلمان و دانش آموزان یک ضرورت است و باید زمینه‌های آن از طرق مختلف مجازی و یا حقیقی و با حداکثر جاذبه فراهم شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ;
    0

    منظورتان از فيلم سازان حاتمی کيا است ديگر؟ او که کارگردان اختصاصی شما است.

  • محمدرضا
    0

    ما که با پول شخصیمون ساختیم و ازمون حمایت هم نشد و ورشکست شدیم. الانه هم پشیمونم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها