واکنش زائری، به حرف‌های امام‌جمعه اصفهان:

امنيت فقط براي مفسدين اقتصادی و اختلاس‌گراهاست


12 مهر 1399 - 21:14
5f78b86876efb_2020-10-03_21-14
محمدرضا زائری نسبت به صحبتهای امام‌جمعه اصفهان در روز جمعه واکنش نشان داد.

حجت الاسلام مجمدرضا زائری در این بار ه نوشت: بله حق دارند کاملا... امنیت فقط برای مال مردم‌خورها و دزد هاست! امنيت فقط براي مفسدين اقتصادی و اختلاس‌گراهاست!

دیروز سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان گفته بود: باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به راحتی در خیابان ها و پارک ها هنجارشکنی کنند.

 

محمدرضا زائری نسبت به صحبتهای امام‌جمعه اصفهان در روز جمعه واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f78b86876efb_2020-10-03_21-14
12 مهر 1399 - 21:14

حجت الاسلام مجمدرضا زائری در این بار ه نوشت: بله حق دارند کاملا... امنیت فقط برای مال مردم‌خورها و دزد هاست! امنيت فقط براي مفسدين اقتصادی و اختلاس‌گراهاست!

دیروز سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان گفته بود: باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به راحتی در خیابان ها و پارک ها هنجارشکنی کنند.

 

منبع: انتخاب

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ج 0 1 پاسخ 1399/7/13 -09:36

زائری جان خدا حفظت کنه حرف دل مردمو زدی . سیستم حاکم کشور فاسده چطورممکنه کسی که خودش وفک وفامیلش فاسده برای کشور امنیت و درستکاری به ارمغان بیاره . یک نمونه کوچ از فساد دست نکشیدن مسولین سالمند از کار دردرآمد آنها آنقدر دنیادوست شده اند که حتی به حرفهای خودشان هم اعتقاد ندارند چه برسد به جوانها که وقتی ایت دوروئی را میبینند چه برسراعتقاداتشان می آید

امپراطور 0 2 پاسخ 1399/7/13 -09:17

برو به فکر نان باش که خربزه آبه.

شهروند مازندراني 2 2 پاسخ 1399/7/13 -07:42

با سلام خدمت جناب آقاي زائري؛بايد عرض كنم كه شما ها به ما در منطق ياد داديد كه اثبات شي نفي ما عدا نميكند. اينكه در جامعه مشكلات ديگري وجود دارد را نمي خواهم كتمان كنم؛بله مشكل بيكاري هست ،اقتصاد افسار گسيخته هست ،طلاق هست، دزدي هست،اختلاس هست ،مسئولين ناكارآمد دولتي ومجلسي وجود دارند.همه اينها درست شما بفر ماييد آيا اينها دليل ميشود كه با بد حجابي وبد پوششي فضاي جامعه را آلوده كرد شما خودتان در كسوت روحانيت هستيد بفرماييد چكار كرديد كه اين مشكلات در جامعه وجود نداشته باشد؟منفي صحبت كردن كار آساني هست وخيلي هم طرفدار دارد لكن بحق وبجا صحبت كردن مرد ميدان ميخواهد كه شما مردش نيستيد .درجهت جريان آب هركسي ميتواند شنا كند حتي آنكسي كه اوليات شنا را بلد باشد وليكن مخالف جهت آب شنا كردن مرد ميدان ميخواهد. شما خودتان را اينطوري داري مطرح ميكني كه هميشه ساز مخالف ميزني.فتامل از امام جمعه محترم اصفهان هم تشكر ميكنم،جا داشت از ديگر بزه هاي اجتماعي جامعه هم بياناتي داشتيد كه امنيت جامعه را نشانه قرار داده است.

. 6 1 پاسخ 1399/7/13 -07:37

کشور از دست رفته این اقا گیر داده به زلف بانوان وطن. البته این اقا مشکل اقتصادی نداره و نفسش از جای گرمی میاد

ریزه میزه 2 1 پاسخ 1399/7/13 -06:44

حاج اقازائری!دانشمندهمه چیزفهم! این رامیدانیدکه: « اثبات شئی نفی ماعدا نمیکند»!؟ ایا افراط آن آقایان وتفریط شما درمورد«حجاب» مسئله حجاب وفساد راکه امر ونهی الهی ویک موضوع اجتماعی ست راحل خواهد کرد. برادرم آمدیدکه ابرو درست کنید چشم راچراداغون میکنید...!؟ باورکنید:راه نرفته وراه کج رفته راکم نداریم پس...

ایرانی 4 1 پاسخ 1399/7/13 -06:41

آفرین قربون دهنت بالاخره یه نفر پیدا شد یه اعتراض به این غارت گر ها بکنه

خشی 4 0 پاسخ 1399/7/13 -01:20

مطمئن هستم این ۲ تا هیچکدام درست نمیگن وبفکر خودشان هستن .پس هیسسسسسسسسس

علی 3 9 پاسخ 1399/7/13 -00:33

جناب محمدرضا توبیشتر یک آخوند آمریکایی هستی تا یک آخوند مسلمان . تو بدرد روحانی بودن نمیخوری مثل حسن کلیدی .

شهروند۱ 16 1 پاسخ 1399/7/12 -23:56

ضمن تشکر از پاسخگویی شما ، چرا امام جمعه اصفهان بفکر کسانیکه گارکر روز مزد و کاسب هستن نیست که تو این یکسال کرونا چقدر در تنگنا وضعیت اقتصادی بسر میبرن ، حاج آقا همه که مثل جناب عالی نیستن در عالی ترین وضعیت اقتصادی باشن ، ۹۰ درصد مردم ایران در فقر زندگی میکنند ، بازنشستگان ، مستمری بگیران ، حاج آقا اگر نمی دانید ، بدانید تو این مملکت فعلا الویت زنده ماندن است ، این صحبت ها در مقطع کنونی فقط فاصله روحانیت با مردم زیاد میکند

سیدجعفرکاظمی 4 6 پاسخ 1399/7/12 -23:54

امنیت را هرکسی به زعم خودتفسیر میکند.دزدها واختلاسگران میگویند هیچکسی کاربه کارمانداشته باشد تاماکارمان را انجام دهیم .بی حجابها میگویند ماآزادباشیم وقص علی هذا. این معنی امنیت است !!!

االل 1399/7/13 -09:50

به شتر گفتن گردنت کجه گفت ای بابا کجای بدنم راسته... نمیدان این کج عقلی کی تمام میشه نمیدنیم توکشورهائی که از هرنظر ازما جلوترهستنر پس چرا با بی حجابی مبارزه نمیکنن نمیدانم یا آنها فکرشان فقط دنبال رفاه مردم وپیشرفت کشورشونه یا بزرگان کشور ما که فقط فکر و ذکرشان در پیش خانمهاست واز کمر به پائین فکر میکنند . من حامی بدحجابی وفساد اخلاقی نیستم در هر سیستمی مردم در رفاه وآسایش باشند معلومه مردم به سمت خلاف نمیروند حالا هر نوخلافی خود مسعولین بخوبی میدانند که فحشا از فقر میاد . ودر هر کشور دنیا فحشا و هست ولی دولتهای آنها دم از مسلمانی نمیزنن . انسان باید به فکر دین وآخرت خود باشد مگر نه اینکه در آن دنیا ادم آدم را نمیشناسد .

سید علی میرافضلی 10 0 پاسخ 1399/7/12 -23:46

رحمت خدا به روح پدر ومادرت که حرف حق زدید و لعنت خدا به کسانی که ناحق میگن

محمدی 12 10 پاسخ 1399/7/12 -22:25

یکی سخن حقی گفته برخی بر نمی تابند!

امنیت 29 1 پاسخ 1399/7/12 -21:56

امنیت را چه معنی می کنید ،،،اینکه شب بخوابی فردا همه چیزها گرانتر شده ،امنیت است ،،،این بدتر از داعش است ،که حمله کند این مرگ خاموش است که از کرونا هم بدتر است

محمد 1399/7/13 -00:23

یادمه اغتشاشات ۹۶ ،لرستان بودم سه شب دوستان معترض بکوب تخریب داشتند بانک و عابر بانک و حتی ماشین آتش نشانی رو خلاس کردند توی مردم ،چقدر آدم بیگناه قاطی جمعیت کشته شد شاید تا یک ماه زن و بچه من جرأت نمیکردند برن بیرون این چیزی که گفتم یک هزارم اتفاقات سوریه و عراق نیست داعش شهر رو محاصره میکند بعد ناموس مردم رو بین خودشون تقسیم میکنند مردهارو هم پوست میکنند میدونی پوست بدن بچه رو جلوی ننه باباش بکنند یعنی چی ؟ خیلی چیزا رو سانسور میکنند تا شما راحت بخوابی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد