آیت‌الله هاشمی در تصمیم‌گیری‌ها ‌طبق معیارهای رهبری و نظام اسلامی حرکت می‌کرد

آیت‌الله هاشمی در تصمیم‌گیری‌ها ‌طبق معیارهای رهبری و نظام اسلامی حرکت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل امروز عصر در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ارتحال جان‌سوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر امام زمان (عج)، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و به ویژه مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شاخص‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل در قرن 20 و 21 وجود دارد اما شاخص‌ها و ویژگی‌های مهم افراد ولایت مداری و اطاعت از ولی‌فقیه یک شاخصه پررنگ و مهمی است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: آیت‌الله هاشمی مطیع امام (ره)، مقام معظم رهبری، حافظ ارزش‌های انقلاب، مروج فرهنگ اصیل انقلاب، ایستادگی و مقاومت در برابر فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی بود.

وی گفت: در دهه اخیر فراز و نشیب‌هایی در نظام ما اتفاق افتاد ولی ما دیدیم و شنیدیم از بین کسانی که فریب نخورده و مقاومت کردند، ایشان همیشه بیانات رهبری را بالاتر از سخن خود می‌دانست.

ساری اصل عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی در تصمیم‌گیری‌ها سعی کردند طبق معیارهای رهبری و نظام اسلامی حرکت کنند و تأکید نسبت به احیای تفکرات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای که از ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

وی با بیان اینکه تیزهوشی و بصیرت آیت‌الله هاشمی بعد از امام و رهبری مثال‌زدنی بود، بیان‌کرد: آیت‌الله هاشمی حافظ انقلاب و نظام بود به طوری که فتنه‌گران نتوانستند در این ساحت مقدس نفوذ کنند. ما این توقع را از خانواده و دوستداران آیت‌الله داریم که راه انقلابی و پیروی از ولایت‌فقیه این شخصیت بزرگ را دنبال کنند.

ساری اصل عنوان کرد: فرزندان و خانواده آیت‌الله هاشمی باید رهرو پدر بزرگوارشان باشند و در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه حرکت و چشم طمع فتنه گران و بدخواهان را کور کنند.

وی افزود: فرزندان آیت‌الله نباید به توطئه‌های فتنه‌گران توجه کنند و همان‌طور که پدر در مسیر ولایت قدم گذاشت آن‌ها نیز در این مسیر قدم بلندتری بردارند و در کنار ملت ایران علیه فتنه‌گران بایستند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: همه ما باید مطیع فرمان رهبر باشیم و اجازه ندهیم کسی در بین ما خللی ایجاد کند سفارش قرآن کریم، رسول اکرم (ص) و علمای اسلام وحدت بین برادران ایمانی است تا مبادا دشمنان داخلی و خارجی در ما طمع کنند.

وی گفت: از ملت شریف و باوفا که در تشیع جنازه این شخصیت بی‌بدیل شرکت کرده و از حوزه‌های علمیه سراسر کشور، علمای اعلام رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه سراسر کشور که در این هفته برای زنده نگه‌داشتن نام و تفکر این شخصیت مجالس سوگواری گذاشتند تشکر و قدردانی ویژه دارم.

ساری اصل عنوان کرد: امام راحل دو بال داشتند که آیت‌الله هاشمی یکی از آن‌ها بود و فقدان ایشان مقام معظم رهبری را بسیار ناراحت و غمگین کرد و امیدواریم که بدرقه ملت از یار دیرین مرهمی بر قلب مقام معظم رهبری باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها