ثبت‌نام از روستائیان برای تخصیص سهمیه کپسول گاز

کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با استقرار میز خدمت در روستاهای فاقد گاز شهری استان، از روستائیان برای تخصیص سهمیه گاز مایع ثبت‌نام می‌کند.

ثبت‌نام از روستائیان برای تخصیص سهمیه کپسول گاز

عبدالرضا انتظاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در این خصوص گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور سهولت در ثبت‌نام مردم روستاهای فاقد گاز شهری، همچنین ممانعت از مراجعه حضوری به ستاد و نواحی تابعه این شرکت، کارشناسان نواحی این شرکت با هماهنگی دهیاران به روستا عزیمت کرده تا علاوه بر راهنمایی وثبت‌نام گاز مایع و نفت سفید، پاسخگوی سوالات مردم باشند.

وی با اشاره به این که طرح مذکور از روستاهای طزرجان و منشاد توسط روسای نواحی تفت و مهریز اجرا شده و مورد استقبال روستائیان قرار گرفته است، گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت آمادگی دهیاران و ستاد اقامه نماز جمعه روستاها، نسبت به اعزام کارشناسان جهت ثبت‌نام روستائیان اقدام کند.

به گفته انتظاری، البته فرم‌هایی در اختیار دهیاران قرار داده شده تا متقاضیانی که به اینترنت دسترسی ندارند، آن را تکمیل و به نواحی این شرکت در شهرستان‌ها تحویل دهند تا ثبت‌نام آنان انجام شود.

این مسئول از مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع شامل خانوارها، اصناف و صنایع خواست قبل از شروع فصل سرما با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی(سدف) به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir در قسمت ثبت خانوار نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و معرفی کارت بانکی اقدام کنند تا نسبت به تخصیص سهمیه آنان اقدام شود.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ک
    0

    کشوری که دارای منابع عظیم گاز هست امروز باید ثبت نام کنن تا گاز گیرشون بیاد بازهم شکر خدا که آلمان یا فرانسه نیستیم که بخواهیم گاز وارد کنیم

  • لبب
    0

    خاک تو سرتون کم مونده ما را هم صادر کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها