ضرغامی: اینطور نیست که کروبی هر روز استخر برود/ حساب کروبی از موسوی جداست، او انسان شجاعی است


13 مهر 1399 - 19:20
5f79f66b08cad_2020-10-04_19-50
روایت رئیس اسبق صدا و سیما از دیدارش با مهدی کروبی در روزهای ابتدایی حصر را ببینید.

روایت رئیس اسبق صدا و سیما از دیدارش با مهدی کروبی در روزهای ابتدایی حصر را ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f79f66b08cad_2020-10-04_19-50
13 مهر 1399 - 19:20

18

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ali 0 0 پاسخ 1399/7/14 -11:58

در چمهوری اسلامی مردم برای بهتر شدن اوضاعشان بارها و بارها گول اینگونه افراد را خورده اند (از زمان خاتمی تا روحانی) مردم فکر میکنند این فرد دیگه میتونه اونها رو نجات بده ولی بقول آقای قالیباف مردم نمیدونند که ریشه ها همه در حزب جمهوری اسلامی است . کشوری که حزب مخالف نداشته باشه و یک حزب هر چه بگوید انجام میشود و قدرت و تمامی ارباب ارتباطات و پلیس و امنیت و ... رو هم داره هیچ فرقی نمیکنه که چه کسی روی کار میاید چون باید در ادامه قویتر شدن حزب خود تلاش کند . حالا شاید دو سه نفری از بزرگان هم حذف شوند که دیدیم اتفاق خاصی نیفتاد.

شفیع الدین پور مطلوب 2 0 پاسخ 1399/7/14 -09:46

گام در جهت حق ورهبانیت که انسان چه کند وچه نکند البته نیاز انسان ملاک است که حدود امر ی حادث کند از جهت موقعیت.ایشان چه کرد وچه نکرد با حضرت حق .تفسیر چیست تقصیر باکیست.مگر لطف حق همیشه بر اساس حق تعالی نیست که ما خودرا اسیر هواهای نفسانی کنیم.اینها شهوت پرستی است اینها هواهای نفسانی که شیطان مسیر کج را پیش می کشد ازجهت بی ارزش بودن .مگر پاداش وجزا نیست.لکن قهرمان ماییم یا شما یا پیشرفت الی الحق.مسیر کجی که این پایه گذاری کرد خشت کجی بود که ثریا را گرفت نبخشیم اورا که انحراف را دستخوش کرد ودوستی خرسکانه داشت.من از باب نهی ازمنکر گفتم قرار نیست کنفرانس دهیم.حق وحقانیت را نباید زیر پا گذاشت وبساط خیانت را باید برچید.لکن من حیث المجموع معنویات مهمتر از نگاه به معنویات است وعرفان خود دلیلی است وبرهان.از باب خرده گرفتن به این آقایان که چرا دفاع می کنید از متوهمان .شرایط را درک کنید وبه نگاه مردم وسیر الی الحق از دریافت نور وکمالات سوگیری کنید به جهت الی ا...ممکن است کسی خوشش بیاید یا نیاید اما خود نکوست داشتن نور همراه داشتن وفاصله گرفتن از کور.الاحقر شیخ شفیع الدین پور مطلوب

سید 1399/7/14 -12:13

همنطور هست بزرگوار

رجبعلی 1399/7/14 -12:15

سلام ودرود بر عارف عزیزم

اکبر بهمنی 1399/7/14 -12:16

سلام من شاگرد ایشانم وافتخار می کنم به این سخنان عالم وعارف

حبیب 1399/7/14 -12:18

در وگوهر می بارد ار سخنان استاد شیخ عزیز پور مطلوب

ابراهیم حامدی 1 0 پاسخ 1399/7/14 -09:41

آره تو دزدی و اختلاس کروبی شجاعه.خدا نسل همشونو بکنه.درود خدا بر احمدی نژاد

fz 3 1 پاسخ 1399/7/14 -08:41

حسن جون تو هم برو یه کم تاریخ بخون . زن کی تو زندان شاه شکنجه می شده !!!!!!!!!!!!!!!

دانا 4 0 پاسخ 1399/7/14 -07:52

سیاست در کشور ما می تواند گناهکار را بی گناه و بی گناه را گناهکار تعریف کند.چون طرف باید رییس مجلس شود قوه ی قضائیه پیگیر شکایات و حق مردم نیست و امثال آقای ضرغامی سکوت اختیار می کنند .بعد الان در مورد گول خوردن آقای کروبی صحبت می کنند ،نه آقای کروبی با تجربه و با سابقه طولانی در سیاست نمی تواند گول خورده باشد .هر چه گفته و کرده به آن ایمان داشته است.حالا دارند برای انتخابات ۱۴۰۰ طرفدار جمع می کنند و رای های طرفدارهای آقای کروبی را نیاز دارند .بعید نیست با این ادعاها آقای کروبی را از حصر آزاد کنند.

حسن 2 7 پاسخ 1399/7/14 -07:34

اونوقتی که کروبی با همسرش تو زندان شاه شکنجه میشد تو شودیگر دلواپسان کجا بودید

قلندر 6 3 پاسخ 1399/7/14 -02:06

موسوی مرد بزرگ که هشت سال با حمایت امام خمینی جنگ را در روزهای سخت مدیریت کرد را با هیچکس مقایسه نکنید او به آرمانهای امام خمینی پایبند است یادمه سپاه پاسداران زمان جنگ حامی سخت موسوی بود مردان بزرگ را باید با احترام یاد کرد نه هر تازه بدوران رسیده ای زر مفت بزند.با احترام فراوان به موسوی یار امام خمینی و مردمی ترین رییس دولت دوران سختی که به ملت کلی هم خوش میگذشت.

ن 0 0 پاسخ 1399/7/14 -00:51

استخر وجکوزی و...