هشدار ایران به طرفین جنگ قره باغ/ خدشه دار شدن امنیت کشورمان را تحمل نمی کنیم

وزیر کشور گفت: ما به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه ناامنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند تحمل نمی‌کنیم.

هشدار ایران به طرفین جنگ قره باغ/ خدشه دار شدن امنیت کشورمان را تحمل نمی کنیم

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که درباره قره‌باغ مشکل امنیتی در مرزهای کشورمان داریم؟ اظهار داشت: در شمال کشور ما بین دو کشور اتفاقی افتاده که از نظر وزارت کشور، امنیت داخلی ما که از مرزها تا اقصی نقاط کشور است اولویت بالایی دارد و هر منطقه مرزی ما جزیی از امنیت ملی ماست و نیروهای مسلح و انتظامی ما دقیق مناطق مرزی را کنترل می‌کنند.

رحمانی فضلی گفت:‌ما به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه ناامنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند را تحمل نمی‌کنیم و امیدواریم با رعایت قوانین و روند جاری اجرای قوانین بین‌المللی که احترام به حاکمیت ملی و حقوق کشورهاست این مسأله حل شود.

وی افزود: امیدواریم با دقتی که خواهند کرد و با استقرار قوی و رصد خوبی که ما در مناطق مرزی داریم‌، در آن مناطق دچار ناامنی نباشیم. برخی گلوله ها به صورت خمپاره به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و از آنها خواستیم که کنترل کنند و اگر ادامه یابد تذکرات قوی‌تر خواهیم داد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • شاهرخ
    0

    آقای وزیر کشور ...اگر جرات داری دستور تیر اندازی به سر نیروهای ارمنستان .و آذربایجان را بده

  • محمدی
    0

    جناب شاهرخ فقط این امر به جنگ شما روکم داشتیم.

  • قلندر
    0

    مطمئن دسیسه‌ای برای کشورمون درحال وقوع است از جنوب که خیلی وقته دارن کار میکنند.ازغرب یه جور.وحالا از شمال مسئولان مراقبت کنید این یک تاکتیکی خطرناک از سوی دشمنان است ناجوانمردانه در محاصره مان کنند و ترکیه مزدور آمریکا و کشورهای در گیر هم مزدور روسییه.

    نظرات شما -
    • احمدی
      0

      سرمونو دارن شمال کشور گرم میکنن که جنوب پرت بشه

  • ارش
    0

    اگه ایران واکنش نده ترکیه و جمهوری باکو به حملاتشون ادامه میدن چه بسا بعد ارمنستان به ایران هم حمله کنن .از هموطنان اذری خواهش میکنم خوب فکر کنین اشتهای ترکیه و رژیم باکو در جنگ تمامی نداره پس به جای جانب داری از اون ها به فکر شیعیان جمهوری اذربایجان باشید که شدیدن سرکوب میشن و این با همایت رژیم کودک کش صهیونیستی انجام میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها