ارائه خدمات درمانی کاروان نذر آب به ۷۵۰ نفر در روستاهای سربیشه

مسئول اجرایی کاروان نذر آب ۳ خراسان رضوی گفت: از آغاز فعالیت کاروان نذر آب ۳ در سربیشه به ۷۵۰ نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

ارائه خدمات درمانی کاروان نذر آب به ۷۵۰ نفر در روستاهای سربیشه

سید مسعود هدایتی ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از هدایای خیرین و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی به روستاهای محروم سربیشه بیان کرد: کاروان نذر آب ۳ در سال جاری در چهار استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان کرمان و هرمزگان به ارائه خدمات مختلف می پردازد.

وی با بیان اینکه سومین کاروان نذر آب ۳ حول سه محور با پشتیبانی جمعیت هلال احمر شمالی در سربیشه به ارائه خدمت می پردازد، گفت: همچنین این کاروان متشکل از فوق تخصص، متخصص، فیزیوتراپی، بینایی سنجنی و ماما بوده که به ارائه خدمات درمانی می پردازد.

هدایتی بیان کرد: این کاروان از صبح دوشنبه ۱۴ مهرماه در روستای نازدشت سربیشه مستقر شده و تاکنون به ۷۵۰ نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

مسئول اجرایی کاروان نذر آب ۳ خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین با توجه به نبود پزشک متخصص، یک پزشک متخصص قلب و عروق در بیمارستان سربیشه مستقر شده است.

وی توزیع ۲۳ تانکر آب در روستاهای محروم را از دیگر خدمات کاروان دانست و افزود: توزیع ۵۵۰ بسته غذایی، ۴۰۰ کلمن آب، توزیع هزار و ۵۰۰ جفت کفش، چهار هزار ثوب البسه، ۲۸۰ تخته پتو از دیگر خدمات این کاروان است.

هدایتی ادامه داد: توزیع ۴۷ کنتور و انشعاب آب، ۱۰ انشعاب و کنتور گاز، ۱۱ واحد تنوز نان پزی و ساخت ۱۰ سرویس بهداشتی در روستا سولابست از دیگر خدمات این کاروان است.

وی با اشاره به محرومیت روستای سولابست سربیشه بیان کرد: به همت خیرین، به تمام اهالی این روستا خدمات مختلف معیشتی ارائه می شود.

بنا به گفته مسئول اجرایی کاروان نذر آب ۳ خراسان رضوی، این کاروان طی سه روز فعالیت در سربیشه خدماتی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال ارائه خواهند کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها