آغاز فاز اول طرح شبکه‌سازی مساجد استان فارس در شیراز

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از اجرایی شدن فاز اول طرح شبکه‌سازی مساجد این استان از شهر شیراز خبر داد.

آغاز فاز اول طرح شبکه‌سازی مساجد استان فارس در شیراز

مصطفی مشفقیان سه‌شنبه ۱۵ مهر در آیین انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: اگر فضای مجازی را از تولیدات مذهبی خالی بگذاریم این فضا توسط دشمن پر می‌شود.

مشفیان خاطرنشان کرد: شبکه مجازی مساجد یک بستر برای هم افزایی و اشتراک گذاری فعالیت‌ها و برنامه‌ها و ظرفیت‌های مساجد به شمار می‌رود و گسترش آموزش سواد مجازی نیز از موارد در دستور کار طرح شبکه‌سازی مساجد است.

مدیر روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس با اشاره به اینکه در گام اول ۵۰ مسجد شیراز به صورت پایلوت در این طرح آغاز به کار می کنند، یادآور شد: در گام بعد تمام مساجد شیراز و در گام نهایی تمام مساجد فارس در این طرح وارد می‌شوند.

مشفقیان با اشاره به اینکه آموزش‌ها در فضای مجازی شکل می‌گیرد، افزود: اگر فضای مجازی را از تولیدات مذهبی خالی بگذاریم این فضا توسط دشمن پر می‌شود و با شبکه سازی شاهد تحول عظیم خواهیم بود و برکات این تفاهم نامه در سطح فارس و شیراز خود را نشان خواهد داد و امیدوارم به صورت کشوری ادامه یابد.

در این جلسه، تفاهمنامه شبکه‌سازی مساجد بین نهاد نمایندگی ولی فقیه و دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس، امضا و مبادله شد.

آغاز فاز اول طرح شبکه‌سازی مساجد استان فارس در شیراز

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها