نایب رییس مجلس: هزینه کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسید/ پرستاران را درک می‌کنیم، ولی نباید کار به اعتراض علنی کشیده شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه ویروس کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسیده است و مردم باید هوشیارانه‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نایب رییس مجلس: هزینه کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسید/ پرستاران را درک می‌کنیم، ولی نباید کار به اعتراض علنی کشیده شود

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، افزود : ویروس کرونا به ما نشان داد که نه تنها مردم ما از تاب آوری بالایی برخوردار هستند، بلکه در چنین شرایطی کاملا متحد و منسجم عمل می کنند که این نشان از قدرت جامعه ما دارد.

وی ویروس کرونا را یک بحران چند جانبه توصیف کرد و گفت: در حال حاضر با وجود مسایل و مشکلات سیاسی و اقتصادی ناشی از کرونا و همزمانی آن با تحریم های ظالمانه ، کشور توانست با این بحران بزرگ رو به رو شده و مقابله کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شوراری اسلامی پرسنل بیمارستانی را مبارزان اصلی و خط مقدم جنگ با ویروس کرونا دانست و افزود : شرایط کشور شرایطی سخت است و همه اقشار جامعه از جمله پرسنل بیمارستان تحت فشار قرار دارند.

قاضی زاده به مطالبات پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: ما دغدغه های پرستاران را درک می کنیم ولی نباید کار به اعتراض علنی کشیده شود.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی باید توسط همه درک شود، افزود : در این شرایط همه باید خویشتن دار باشند زیرا تشدید بحران آسیب بیشتری به مردم وارد می کند و سودجویان نیز به دنبال استفاده ابزاری از مطالبات مردم هستند.

نایب رییس مجلس ابراز امیدواری کرد که با تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت بزودی معوقات باقی مانده پرستاران پرداخت و مشکلات آنها رفع شود.

قاضی زاده هچنین خواستار مدیریت در مبادی ورودی استان ها شد و گفت: امید است با تقویت برخی سیاست ها و اعمال قوانین ، ورودی استان ها مدیریت شود تا استان های پر رفت و آمدی مانند مازندران بتوانند با خروج از پیک دوم به سمت بهبودی و خروج از وضعیت قرمز بروند.

وی با اشاره به اینکه بیماری کویید- ۱۹ هزینه های سنگینی را به بهداشت و درمان کشور تحمیل کرده است ، گفت: خواهش ما این است که مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به چرخه انتقال ویروس پایان دهند تا زودتر بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهلولبهلولح
    0

    آقای قاضزاده هاشمی شما یکماهه حقوق نگیرید مجلسی ها تا این پرسنل زحمت کش مطالبات خودشان را بگیرند .فقط شعار میدی .در فکر خودتون هستید.خدا را درنظر بگیرید

  • پزشک سهمیه ای
    0

    خخخ.نگران هزینه هایی.نه نگران جان پرسنل بیمارستانها.نه نگران بیماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها