معرفی سایت املاک دیار 22 فعال در منطقه 22 چیتگر

دیار 22 سایتی است که برای خرید، فروش، پیش خرید و پیش فروش املاک و سازه های ساختمانی و پروژه های عظیم طراحی شده است.

معرفی سایت املاک دیار 22 فعال در منطقه 22 چیتگر

در این سایت شما می توانید املاک مورد نظر خود را در پاک ترین مناطق آب و هوایی تهران پیدا کنید. این سایت دارای موارد آموزشی می باشد که می تواند به سوالات شما پاسخ دهد و مثلاً شما می توانید در این سایت تفاوت پروژه های شخصی و پروژه های تعاونی را بشناسید و این که چگونه به یک تعاونی برای پیش خرید پروژه های مناطق مهم تهران اعتماد کنید. در سایت دیار 22 شما با شرایط پیش فروش و پیش خرید آپارتمان ها و پروژه های ساخت و ساز کلیه مناطق تهران آشنا می شوید.

همچنین در این وب سایت، شما حقوق خود به عنوان یک مستاجر در یک ساختمان آپارتمانی را مشاهده کرده و یا اگر صاحب خانه هستید با اختیارات خود و شرایط معامله برای اجاره دادن ملک خود آشنا می شوید. در این سایت شما می فهمید که حق امتیاز برای پروژه ‌های پیش ‌خرید چگونه است و چگونه باید قرار داد ببندید و اقساط را به چه صورت می توانید پرداخت کنید. ما بهترین شرایط را برای فروشندگان و خریداران در نظر گرفته ‌ایم تا با انجام معامله ای منصفانه و سودمند، اعتماد مشتریان و مراجعین خود را جلب کنیم.

شما می توانید با پروژه‌ های عظیمی هم چون تریتیوم 1 واقع در غرب دریاچه، چیتگر ۲ واقع در شهرک شهید باقری _ خیابان مظفر، تریتیوم ۳ واقع در مروارید شهر _ انتهای فرازی ما، پروژه خرازی واقع در تقاطع اردستانی همت، پروژه نارنجستان ۱ واقع در کوهک _ بلوار علوم و فنون، پروژه نارنجستان ۲ واقع در کوهک _ بلوار علوم و فنون _ کوچه راهور، پروژه نارنجستان ۳ واقع در انتهای همت غرب بعد از شهر بازی هزار و یک شهر _ شهرک مهستان، پروژه برج مرجان واقع در بلوار پژوهش، پروژه بازنشستگان واقع در میدان ساحل _ کوچه شمس تبریزی، پروژه نیروی زمینی ارتش، پروژه آترا، پروژه آرتمیس واقع در مروارید شهر، پروژه رادین واقع در بلوار کوهک ­_ بلوار علوم و فنون، پروژه بقیه الله، پروژه امام حسن مجتبی، پروژه خلبانان هما، پروژه مروارید بهارستان، پروژه صدف، پروژه برج سفید، پروژه لکسون، پروژه‌ برلیان، پروژه الماس بهداری، پروژه آفتاب مهتاب، پروژه پدافند هوایی ارتش، پروژه دندانپزشکان امیرکبیر، پروژه ترانه 1، پروژه سران دو سفیر 2، پروژه باران، پروژه بهاران، پروژه فرزانگان، پروژه پارلمان، پروژه مروارید خاتم، پروژه شمیم رحمت 3، پروژه ۱۲ فروردین، پروژه ایران، پروژه بانک ملی، پروژه پاسارگاد 2، پروژه مهتاب ۲، پروژه آبشار، پروژه امپریال و غیره آشنا شوید.

تاریخچه سایت دیار 22

سایت دیار 22 یکی از قدیمی ترین سایت های خرید و فروش املاک و پروژه های ساخت و ساز در تهران می باشد و به همین خاطر توانسته افراد زیادی که در این حوزه کار می ‌کنند را جذب و اعتماد آنها را جلب کند، به همین خاطر بسیاری از مشتریان با اطمینان کامل به این مجموعه بهترین نتایج را کسب می کنند. فعالیت اصلی این سایت، خرید، پیش خرید، فروش و پیش فروش پروژه ‌های ساخت و ساز می باشد که توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل کند و بسیاری از پروژه های موفق و بزرگ تهران را به خود جذب کند.

این پروژه های ساخت و ساز عظیم در بهترین مناطق تهران بهره برداری می شوند و اکثراً به صورت نیمه آماده به فروش می رسند. خریداران می ‌توانند با پیش خرید این املاک سود قابل توجهی به مرور زمان به دست بیاورند در حالی که سازندگان نیز در این موقعیت با کسب پشتوانه مالی می توانند پروژه های خود را در سریعترین زمان به اتمام برسانند.

سایت دیار 22 در این میان به صورت واسطه ای مطمئن و قابل اعتماد و معتبر عمل می کند و ضمن عدم سوء استفاده از مراجعه کنندگان با مشاوره دادن اطلاعات مفید بازار کنونی، آنها را در اقدامی رو به رشد و رو به پیشرفت یاری می کند.

ذکر افراد تیم

دیار 22 شامل افرادی زبده هم چون خانم سمانه هراتیان و آقای فرزاد حسینی به عنوان مدیر داخلی، خانم پگاه صفری و خانم سحر صوفی و خانم شادی کوکلان و خانم پرنو کاظمی و خانم شهرزاد علیزاده به عنوان مشاور و خانم سارا هراتیان به‌ عنوان طراح سایت می باشد.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها