آقای رسول پناه باید الان نشان دهی چند مرده حلاجی

آیا رسول‌پناه با حل این پرونده در پرسپولیس می‌ماند و یا با شکست احتمالی مجبور است به در خروجی باشگاه نزدیک شود؟!

آقای رسول پناه باید الان نشان دهی چند مرده حلاجی

پرسپولیس از خان النصر به سلامت عبور کرد. این باشگاه عربستانی با انواع و اقسام کلک‌ها قصد داشت فینال آسیا را مال خود کند اما موفق نشد. جوسازی عربستانی‌ها اما همچنان ادامه دارد. آنها قصد دارند پرونده را به CAS (دادگاه عالی ورزش) ببرند تا در آنجا به نتایجی که دلخواه‌شان است برسند. طبیعی هم هست. به هر حال آنها می‌خواهند تمام تلاش خود را به کار بگیرند. در دادگاه کاس هم معمولا رای‌های انضباطی فیفا تائید می‌شود. شاید گاهی رقم جرایم را کمتر کنند ولی اینکه مثلا نتیجه بازی سه بر صفر یا رای‌هایی مشابه رای پرسپولیس و النصر برگردد، چیزی نزدیک به بعید است.

هواداران پرسپولیس با گذر از این خان، به خان دیگری رسیده‌اند؛ طلب برانکو. این باشگاه پول داشت به مربی کروات بدهد ولی با توجه به خواسته یحیی در نقل و انتقالات و تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته، رسول پناه مجبور شد پول‌ برانکو را ندهد. در واقع او یک معامله پرریسک کرد. پرداخت نکردن طلب برانکو در مقابل موفقیت در آسیا. حالا او و باشگاهش به هدف اول رسیده‌اند ولی برای گذر از خان دوم، دچار استرس شده‌اند. پرسپولیس اگر نتواند تا دوشنبه پول برانکو را پرداخت کند، رای انضباطی فیفا می‌آید که برای آنها تبعات زیادی دارد.

این زمانی است که رسول پناه و هیات مدیره پرسپولیس باید خود را نشان دهند. سرپرست پرسپولیس دوست ندارد این رای سنگین انضباطی به پای مدیریتش نوشته شود. از سویی وزارت ورزش هم می‌داند اگر برای پرسپولیس اتفاقی رخ دهد، طرفداران سکوت نخواهند کرد. در این مواقع طرفداران و کانال‌های طرفداری می‌توانند هزار و یک دلیل از حمایت سلطانی‌فر از تیم مقابل بیاورند. همیشه مسئولان فدراسیون فوتبال درباره استقلال و پرسپولیس و تهدیدهای خارجی‌شان حرف‌های جالبی می‌زنند. آنها می گویند به خاطر اهمیت این دو باشگاه و اثرگذاری آنها روی قشر عظیمی از جمعیت ایران، هرگز کارشان به احکام سنگین فیفا نمی‌کشد. رسول پناه گفته پول جور است ولی راه انتقال نیست اما برای همه این سوال به وجود آمده که چطور راه انتقال برای بخش قابل توجهی از این پول بوده در گذشته بوده ولی حالا نیست؟ آیا تحریم‌های بانکی هفته گذشته عامل این مسئله بوده؟ اینها سوال‌هایی است که هواداران از کامل‌ترین جواب‌هایش قانع نخواهند شد. بنابراین الان زمانی است که رسول پناه باید خودی نشان دهد. آیا او با حل این پرونده در پرسپولیس می‌ماند و یا با شکست احتمالی مجبور است به در خروجی باشگاه نزدیک شود؟!

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها