60 نفر بیمار کردستانی مبتلا به کرونا در بخش ویژه بستری هستند

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اکنون 60 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

60 نفر بیمار کردستانی مبتلا به کرونا در بخش ویژه بستری هستند

فرزین رضاعی در خصوص آمار بستری شدگان در استان کردستان به تفکیک شهرستان‌ها اظهار کرد: سنندج 179 نفر، سقز 53 نفر، مریوان 58 نفر، قروه 30 نفر، بیجار 18 نفر، کامیاران 25 نفر، دیواندره 5، بانه 36 نفر، دهگلان 2 نفر بیمار مبتلا به کرونا در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند

وی افزود:. در حال حاضر 406 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که سنندج با داشتن بالاترین آمار مبتلایان کرونا در صدر شهرستان‌های استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 60 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، در ادامه از مرگ 3 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 505 نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد 177 نفر در سنندج، 103 نفر در سقز، 44 نفر در قروه، 39 نفر در کامیاران، 37 نفر در بانه، 34 نفر در دیواندره، 31 نفر در بیجار، 29 نفر در مریوان و 11نفر در دهگلان جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی در پایان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها