توضیحات فاطمه کروبی از شرایط جسمانی مهدی کروبی بعد از عمل جراحی

فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی درباره وضعیت جسمی او توضیحاتی ارایه کرد.

توضیحات فاطمه کروبی از شرایط جسمانی مهدی کروبی بعد از عمل جراحی

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در رابطه با وضعیت جسمانی وی گفت: در پی تماس های مکرر دوستان که جویای حال و شرایط آقای کروبی پس از عمل جراحی اخیر شدند لازم دیدم ضمن سپاس و تشکر از محبت بی دریغ مردم شریف و عزیزانی که در این سالهای سخت و پر فراز و نشیب همواره لطف شان شامل محصورمان گشته، موارد زیر را به اطلاع عموم برسانم.

وی افزود: به دنبال عمل جراحی اخیر همسرم در بیمارستان لاله که به صورت موضعی و برای ترمیم شکستگی مهره دوازدهم کمرشان انجام پذیرفت، آقای کروبی سه روز پس از عمل به محل حصر بازگردانده شدند. متاسفانه شرایط جسمی آقای کروبی ناشی از شرایط ده ساله حصر و اتقاقات اخیر از جمله سه زمین خوردگی و عمل اخیر در مهره کمرشان به شدت آسیب دیده است به نحوی که در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند. با این وجود باید اذعان کنم که شرایط روحی شان علی رغم همه ی مشقت ها عالی و بانشاط است.

مهدی کروبی - قاضی‌زاده هاشمی

فاطمه کروبی ادامه داد: در چند روز گذشته مشکل چشمی همسرم را آزار می‌داد که دیروز جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان به عیادت و ویزیت آقای کروبی آمدند. تشخیص ایشان عفونت چشمی ناشی از عمل جراحی بود که برای درمان چشم آسیب دیده اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: قاضی زاده هاشمی متخصص قابل و برجسته ای است که در شرایط سخت حصر و در مقاطع مختلف قدم‌های موثری در درمان و پیگیری امور درمانی محصورین برداشتنند. اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و مراتب تشکر و سپاس خود و خانواده را از اقدامات ارزنده ایشان اعلام می کنم.

کروبی در پایان یادآور شد:همچنین لازم است تشکر خود را از مدیریت و پرسنل بیمارستان لاله به ویژه جراح لایق دکتر سید مجتبی میری متخصص مغز و اعصاب اعلام کنم.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری )ر
    0

    هر وقت فوت شد خبر بدید

  • سبز
    0

    این که همش خونه هست، چرا شکسته؟ خدا بیامرزدش

  • هموطن
    0

    با این وجود که خانم آقای کروبی اذعان کرده: ((که شرایط روحی شان علی رغم همه ی مشقت ها عالی و بانشاط است)). فکر نکنم آقای کروبی به این زودیها بیخیال این دنیای فانی بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مهمانی وشب نشینیو بخور بخور شد مشقت عجب

  • ایرانی
    0

    شیخ بخواب !رییس دولت تدبیر وامید(شیخ حسن )بیدار است. جای نگرانی نیست.......

  • ناشناس
    0

    بابا عجب آدمی این چه جونی داره تو این سن و سال البته ۲۰ سال ۳۰ سال لذت برده تو زندگیش رو هوا همش راه رفته واقعا چه ثمری داشته غبر از داشتن قدرت ولذت بردن بگید چه کارهای مثبتی کرده .

  • منصور
    0

    این حکومت که ادعای اسلامی بودن داردچرااین افرادرابعدازچندسال عفونمیکند پس کو رافت اسلامی

  • علی
    0

    سال 88کمر مردم ایران را شکستی حالا....

  • ahmad
    0

    با توجه به ترشحات فراوان آب دهن کروبی ، هیچ ماسک عادی یک دقیقه دوام نمی آورد و چکه میکند و باید از ماسک ضد بزاق استفاده بکند

  • ریزه میزه
    0

    ماهم تشکر میکنیم ازخداوندکه هرچه به ادمیزاد دادازسلامتی وقدرت وثروت وشهرت و...و... ذره ذره ازاومیگیردوبادست خالی ازمال ومقام اوراروانه اخرت میکندتاشایدآدمهای عاقل درس بگیرند! اما چه میشودکردکه تااخرعمرهم پیدامیشوندبعضی بچه های موسفید60-50سال به بالاکه بازهم حرص دنیاطلبی ومقام وثروت اندوزی وشهرت طلبی تادم مرگ رهایشان نمیکند!خوشابه حال اهل حق که عاقلندو دوراندیش...

  • داودحمید
    0

    زن ناحسابی پیر مرد است زیاد حمام می رود زیادهم زمین می خورد فشار زیاد به کمرش آوردی الان شما فیل وفنجان هستید زیاد حمامی نشود ویزیت شد

  • محمود
    0

    خدایی حیفه هزینه های اینچنینی دیگه صرف کروبی و امثالهم بشود متاسفانه بیمارانی هستند جوان که نه پول و نه پارتی همچون دکتر قاضی زاده و نه آشنائی در بیمارستانها برای معالجلات پزشکی را دارند .

  • علما
    0

    همسن دایناسورها مگه چقدر دیگه میخواد عمر کنه ؟ خانم کم لطفی می فرمایند .حسن خان دست پرورده ایشان سرحال مشغول فنا نمودن مملکت هستن .جای نگرانی نیست .

  • محمد راد
    0

    آره ،باید هم روحیه شاد داشته باشد؛چون:مه و خورشید و فلک در کارند، تاایشون خم به ابرو ،نیاورند ومکدرنشند.درمعانی حصر ازاین به بعد ،باید،روحیه شادواستخرووومعنی کرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معنی حصر:راحتی اسایش وتفریح ودورهمی وخوردن وخوابیدن. حال کردن

  • کاربر ناشناس
    0

    خداشفابده مریضی بد دردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها