خرید مازاد بر نیاز، توزیع لاستیک را با مشکل مواجه کرده است/ کمبود لاستیک برند در چرخه توزیع/ وجود جو روانی در بازار لاستیک زنجان

نائب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: خرید مازاد بر نیاز از جمله مشکلات توزیع لاستیک محسوب می‌شود.

خرید مازاد بر نیاز، توزیع لاستیک را با مشکل مواجه کرده است/ کمبود لاستیک برند در چرخه توزیع/ وجود جو روانی در بازار لاستیک زنجان

رضا استجلو با اعلام این خبر گفت: رانندگان با مراجعه به به نمایندگی‌های مجاز توزیع لاستیک و ارائه برگ سبز خوردو می‌توانند لاستیک مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

نائب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان، با بیان اینکه خرید مازاد بر نیاز از جمله مشکلات توزیع لاستیک محسوب می‌شود، افزود: افزایش تقاضا به دلیل جو روانی ایجاد شده موجب شده تا میزان عرضه در نمایندگی‌های مجاز کاهش یابد.

این مسئول در زنجان یادآورشد: خرید مازاد بر نیاز از سوی عده‌ای موجب کمبود لاستیک در بازار می‌شود که این امر به ضرر مصرف‌کننده است.

نائب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان، قیمت لاستیک برای خودروی پراید را بالای 500 هزار تومان و پژو بالای 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت: لاستیک ماشین‌آلات سنگین نیز از طریق حواله و با مراجعه به به نمایندگی مجاز ارائه می‌شود.

استجلو، یادآور شد: مردم می‌توانند شکایات خود از جمله توزیع خارج از شبکه یا عدم تحویل به موقع لاستیک را در سامانه 124 مطرح کنند تا به این شکایات رسیدگی شود.

وی، در پایان از کمبود لاستیک برند در چرخه توزیع خبرداد و گفت: به دلیل مشکلات واردات مواد اولیه در حال حاضر لاستیک برند کمتر تولید می‌شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها