دستگیری ۴ سارق در اسدآباد/محموله مواد مخدر در ملایر کشف شد

دستگیری چهار سارق در اسدآباد، کشف محموله مواد مخدر در ملایر و کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نهاوند عناوین اخبار انتظامی همدان است.

دستگیری ۴ سارق در اسدآباد/محموله مواد مخدر در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف چهار فقره انواع سرقت و دستگیری چهار سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی در شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سه سارق شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به سه فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نتیجه بازدید فنی از پارکینگ نگهداری وسایل نقلیه توقیفی توسط مأموران تجسس پلیس آگاهی، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

سرهنگ یاری عنوان کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۷ نفر جلبی دستگیر و همچنین ۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کشف محموله مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف چهار کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان همدان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان ملایر با اقدامات اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان همدان در یک عملیات مشترک، از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری مطلع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی این خودرو قبل از ورود به شهرستان ملایر متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو چهار کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از دستگاه قضائی به سبب حمایت‌های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز، گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ناجا بوده و در این مأموریت با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نهاوند، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران و اقدامات فنی و بهره گیری از توان اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار که ۱۲ روز قبل از زندان آزاد شده بود در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی، به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت و ۵۰ کیلوگرم گردو در شهرستان نهاوند اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و با راهنمایی وی یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تحویل موتورسیکلت‌های مکشوفه به مالکان انجام و متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها