رییس بنیاد شهید:

٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد استخدام می‌شوند

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود ٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند.

٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد استخدام می‌شوند

سعید اوحدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: مراحل اجرایی و شناسایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد آغاز شده و لیستی از این افراد تهیه و در اختیار نهادهای مسوول قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی که ماه آینده برگزار می‌شود، امور رسیدگی به روند استخدام این نفرات آغاز خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور باید کمک کنند که تکلیف دستگاه‌ها در زمینه استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان برنامه ششم توسعه عملی شود.

اوحدی درخصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه که با دستگاه‌های استانی منعقد شده، زمینه اشتغال ٢ هزار و ٣٠٠نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ساخت یک‌هزار و ۵٠٠ واحد مسکن برای این قشر نیز در این سفر به امضا می‌رسد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ابتدای سفر به آذربایجان‌غربی با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی به مزار شهدای ارومیه رفت و به مقام شامخ شهدا و یادبود شهید باکری و آرامگاه شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادای احترام کرد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • فلک زده
    0

    بقیه آدم نیستن؟؟؟ کسیکه مثل من پدرش دراثرحوادث کار فوت نکرده جایی دراین کشورنداریم؟؟ خدایا مارا بکش که درکشورمون انسان محسوب نمیشیم.واویلا

    نظرات شما -
    • یوسف
      0

      01343 این حق همه ایرانیان است این کار بنظر من حرام است آنهایی که شهید شدند خدا رحمت اش کند اجر شونی آن دنیا می گیرند دگه لازم نیست

    • بمانعلی تشکری
      0

      آقای آقاها این فلک زدهادروق میگن چرانوشتی فلک زده فلکزده اونایی هیتن که هق من وترودارن میفرستن برای هرازادهاشان اون ورآب

  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی ما ایرانی نیستیم باشد ماهم خدای داریم بنیا

  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی بقیه مردم یا بروند خارج کار کنند یا بیکار داخل خانه بمانند یا برند مواد مخدر بفروشند یا کوله بری یا ....نه اینکه در این چندسال تمام کارهای مدیریتی در آموزش و پرورش،در بانکها ،وزرات نفت ،پست ، آب ، برق....مال اینها نبوده .بجای اینکه فکر تمام مردم باشند فقط سهم خود را از انقلاب میبرند ،بقیه مردم هم خدمت کردن حالا اگر شهید نشدن باید حقوقی نداشته باشند.عجب عدالتی است.در مملکت اسلامی،چقدر تبعیض،چند سال پارتی بازی.....همین است که طرف با سهمیه میرود راس کار ولی دانشی در آن زمینه ندارد بخاطر همین مملکت دارد نابود میشود.نه اینکه تا حالا به بی از این بوده.چیزیکه روشن است چه حاجت به بیان......

  • کاربر ناشناس
    0

    چهل دو سال سهم انقلاب برای خانواده شهدا بوده و هنوز هم هست.و اوضاع مملکت هر روز بدتر از دیروز. چیز تازه ای نیست.بقیه فرزندان ایران نیستند باید خودکشی کند مثل سید محمد موسوی...اگر در خانواده فقیر بدنیا آمدن جرم چیست باید تمام به فرزندان ایران رسیدگی شود.این عدالت اسلامی و حکومت عدل الهی است. در دنیا که هیچ آخرت چه به خدا میخواهید جواب دهید.ایا این کارها باعث بدست آوردن دل امام زمان میشود و یا نه دل آن حضرت به درد میایید.

    نظرات شما -
    • بمانعلی تشکری
      0

      بخداهمش دروق هست بپیغمبر همش دروق هست من۸ تافرزنددار ازدکتر تاباگواهینامه یک دارن بخدا دروق میگن بین میگن این هفته مرغ وگوشت ارزان میشود ولی میشود هالا برای فرزندان ماهم همین هست بخدا اسم ماهارا بلجن مکشن چرااگرپارتی داشتباشی خیلی هم کلفت باشدشاید ولی بخدادروق میگن

  • کاربر ناشناس
    0

    تمام فرزندان مستضعف دارنند زیر فشار اقتصادی شهید میشونند البته به دست مسئولین خودمان.

  • کاربر ناشناس
    0

    الان شهیدان بلند میشونند و میگویند بابا ما شهید شدییم برای اهداف و اعتقادتمان قرار نبود تمام امتیازات ما این دنیا و با مادیات محاسبه شود. دیگر چیزی برای ما در آن دنیا نذاشتید.این همه منت نداشتیم ما.همه را در همین دنیا گرفتیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها