۲۳۱ دستگاه خودروی خارجی در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲۳۱ دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس بدون پلاک در یکی از انبارهای شهرک صنعتی شمس آباد واقع در حسن آباد فشافویه شهرستان ری کشف و ضبط شد.

۲۳۱ دستگاه خودروی خارجی در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف شد

احمد جعفری نسب روز سه شنبه با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده بیش از هفت ماه است که در این انبار نگهداری می شوند، اظهار داشت: اطلاعات هیچکدام آنها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: قیمت تقریبی هر کدام از این خودروها در حدود ۲ میلیارد تومان و ارزش کل آن نیز در حدود ۷۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری نسب با توجه به اینکه هیچکدام از خودروهای کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نشده اند، خاطرنشان کرد: این عمل مصداق احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا می باشد که با توجه به تبصره چهار ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالاهایی که در سامانه ثبت نشده باشد مشمول جریمه این ماده می باشند.

وی با اشاره به اینکه این خودروها براساس گزارش های واصله به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران کشف شده است، افزود: بازرسان تعزیرات بلافاصله پس از دریافت گزارش در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر رساندند و خودروهای فوق را کشف و ضبط نمودند.

این مسئول تاکید کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    خداراشکریکی ازبینواییوفقرشکایت داردیکی هم بااین همه ماشین نازدارد

  • هموطن
    0

    فکر نکنید اینا از مرزهای کشور که هرکدامش حداقل 1500کیلومتر با تهران و ری فاصله داره اومده و اونجا دپو شده چون اگه اینجوری بود حداقل یک پاسگاه یا دستگاه نظارتی جلوشو میگرفت و برگش میداد -بازم شما بگید خودرو سازی ایران بی کیفیته!!!! ببینید چی تولید کرده /// در دل تحریم ماشین ساختند عینه ماشینای خارجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها