ابتلای ۶۵ همدانی به کرونا و مرگ ۱۳ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ مورد مثبت جدید کرونا و مرگ ۱۳ نفر در همدان به ثبت رسیده است.

ابتلای ۶۵ همدانی به کرونا و مرگ ۱۳ نفر

دکتر محمد طاهری در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد قطعی مثبت ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۵۱۵۴ مورد رسیده که ۴۱۵۳ مورد بهبود یافته و ۶۹۸ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در شهرستان همدان ۲۰۸۵ نفر، اسدآباد ۱۲۱ نفر، بهار ۳۲۹ نفر، تویسرکان ۲۸۰ نفر، رزن و درگزین ۲۵۷ نفر، فامنین ۷۶ نفر، کبودراهنگ ۳۳۶ نفر، ملایر ۹۸۳ مورد و نهاوند ۵۳۴ نفر و خارج از استان ۱۵۳ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

طاهری با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال با وضعیت وخیم کرونا همچنان در حال افزایش است، تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۸ مورد و تعداد بیماران بستری جدید مشکوک و قطعی در بخش مراقبت های ویژه ۲۳ مورد گزارش شده است.

وی در پایان از مردم درخواست کرد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فقط در صورت لزوم از منزل خارج شوند و در اجتماعات حاضر شوند و شستشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها