واکنش علی کریمی به جدایی شجاع خلیل‌زاده/عکس

علی کریمی با انتشار یک استوری نسبت به ماجرای جدایی شجاع واکنش نشان داد.

واکنش علی کریمی به جدایی شجاع خلیل‌زاده/عکس

علی کریمی با انتشار یک استوری نسبت به جدایی شجاع خلیل‌زاده واکنش نشان داد و اعلام کرد که با این بازیکن صحبت کرده است.

علی کریمی در استوری خود نوشت: امروز با شجاع حرف زدم، بنده‌خدا مبلغ درخواستیش اندازه بقیه بازیکنان بود، حاضر است قید چند صد هزار دلار را بزند و بماند. ولی مدیریت بی‌خاصیت دنبال چیزهای دیگری است؟

واکنش علی کریمی به جدایی شجاع خلیل‌زاده/عکس

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهران
    0

    باز این شخص شروع به بی ادبی کرد ؟ آقا شما که فقط با بی شخصیتی و گردن افتادن و درگیری و مفت خوری پرسپولیس رو ترک کردی . جمع کن دهنتو

  • رضا.
    0

    این مدیریت به دستور وزیر ورزش که کمر به نابودی پرسپولیس بسته بناست پرسپولیس را تضعیف کنند تا تیم دیگر پایتخت بعد از چند سال بتواند موفقیتی کسب کنند. هوادار و بازیکن با غیرت باید یک تو دهنی به بدخواهان پرسپولیس بزنند.

  • ناشناس
    0

    تا وقتی که در راس ورزش کشور مدیر بی خاصیتی مثل سلطانی فر نشسته و برای مدیریت باشگاههای پرسپولیس و استقلال دندان پزشک و دلال در نظر میگیره چه انتظاری میشه داشت که آخرش نابودی هر دو تا تیمه و شده منبع درآمد هر کی شد مدیر این باشگاهها و غارت کنه و بجای درآمد زایی برای باشگاه برای جیب خودشون درآمدزایی کنن ، ترابی و علیپور نمونه ای هز بی خاصیت بودن رسول پناه هست که بجای افزایش قرارداد و درآمد زایی برای فروش آنها فراری شون میده و الانم نوبت شجاع و بشار رسن کسی چه میدونه چه پورسانتی از اون تیمها شاید به مدیریت داره میرسه که به باشگاه نرسه !!!!

    نظرات شما -
    • مهدی محبوب
      0

      یه چیزی نگو بهت بخندن.بابا مسعود شد دشمن شما؟؟؟؟؟ بابا مسعود میخواد پرسپولیس زمین بخوره؟؟!!!! آخه بابا مسعود که جامهارو با اسنپ جام براتون میفرسته و تماااااام وزارت ورزش و سازمان لیگ با شما هستن و نهایت تبعیض رو بین شما و تیم های دیگه قرار میدن. جالب اینه که چند روز پیش بابا مسعود با وقاحت تمام گفته بود هییییچ دوره ای به اندازه ی دوره من استقلال و پرسپولیس جام نیاوردن و این موضوع افتخار من است!!!!!! ببین چققققدر شما وقیح هستین که بجای اینکه بگه در زمان من بیشترین افتخارات ملی در تمام رشته های ورزش کسب شده میاد این مزخرفات رو میگه. شما بدون حمایت بابا مسعود تو این 4 سال هیییییییچی نبودید به خدا هییییییچی.از اینکه پرسپولیس از نظر فنی در حال حاظر تیم خوبیه شکی نیست ولی شما با توانایی فنی قهرمان نشدید، یه حکومت و فدراسیون و سازمان لیگ(مالک استقلال و پرسپولیس) پشتتون هستن که قهرمان میشید. همه ی ایران این موضوع رو دیگه میدونن. هیچ وقت یادم نمیره استقلال تو جام حذقی زمان رفتن استراماچونی خورد به سپاهان بعد به خاطر اینکه استقلال تو اون زمان مربی نداشت سازمان لیگ گفت نخیر بازی نباید بشه و هوا آلودست خخخخخخخ. اینم هییییچ وقت یادمون نمیره که یحیی گل محمدی که مربی شهرخودرو بود و تحت قرارداد شهر خودرو بود وسسسسط فصل از فدراسیون و وزارت صنعت زنگ زدن به حمیداوی(مالک شهر خودرو) و تهدیدش کردن که اگر رضایت نامه گل محمدی رو ندی مجوز تولیدی خودرو رو باطل میکنیم!!!!!! که خود آقای حمیداوی با بغض تو برنامه زنده داشت تعریف میکرد که ساعت 3 شب من ور تهدید میکردن که اگر رضایت نامه رو ندی مجوزت ور باطل میکنیم!!!!!! ببینید شما اینطوووووووووووووووووور دارید قهرمان میشدید. بعد شمت حرف از این میزنید که وزارت ورزش درصدد ضعیف کردن پرسپولیس خخخخخخخخخ بابا جمع کنید تورو خدا

    • رضا.
      0

      متاسفانه هر کس پماد سوختگی گیرش نمیاد از فشار و درد و سوزش میگن بابا مسعود ولی غافل از اینکه بابا مسعود هوای اونها را بیشتر داشته ولی بی عرضگی و نداشتن شخصیت تیمی خودشان را ربط می‌دهند به بابا مسعود شان. برید مداوا کنید و مثل هر سال که مربی تان وعده قهرمانی میده امید داشته باشید مثل ترابی و علیپور و بیرانوند بقیه بازمانده تیم برانکو هم از تیم بروند تا شاید تیمتان یه کاری بکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها