طرح مردم داری در روستاهای مرزی استان کردستان اجرا می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان گفت: طرح مردم داری به مناسبت هفته ناجا در روستاهای مرزی استان کردستان اجرا می شود.

طرح مردم داری در روستاهای مرزی استان کردستان اجرا می‌شود

عبدالرضا کرمی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا استان کردستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا طرح مردم‌داری (ویزیت رایگان) با همکاری معاونت بهداشت و درمان فرماندهی مرزبانی استان کردستان، اداره بهزیستی، بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان و هلال احمر استان در روستاهای مرزی انجام می‌شود.

وی افزود: هر ساله در هفته ناجا ویزیت رایگان کنترل فشار خون، قندخون، تست شنوایی سنجی، بینایی سنجی صورت می‌گیرد امسال هم مانند سال گذشته اکیپ‌ها به روستاها اعزام می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان ادامه داد: طرح مردم‌داری طی یک هفته ناجا صورت خواهد گرفت و پس از ویزیت داروها نیز به صورت رایگان تحویل بیماران قرار می‌گیرد.

سرهنگ کرمی در بحث ایجاد امنیت و همکاری مرزنشینان با مرزبانان، بیان کرد: تعاملات ماهیانه با مرزنشینان و در شرایط خاص در زمان‌های خاص به صورت نشست و دیداری صورت می‌گیرد که به منظور بررسی مشکلات مرزنشینان و مرزبانان و حفظ امنیت مرزی نظیر قاچاق کالا، مواد مخدر، سلاح غیرمجاز، تردد اتباع بیگانه، خروج احشام از نوار مرزی و… صورت می‌گیرد که این تعاملات در حفظ امنیت نوار مرزی به صورت مستقیم تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در مرزها به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات رسانی هستند و با فعالیت‌های مضاعف خود در سطح مرز توانستند در ایجاد امنیت پایدار مرزی تأثیرگذار باشند, یادآور شد: انتظار داریم که رسانه‌ها در راستای معرفی این خدمات ما را یاری دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها