آیت‌الله نوری همدانی: صداوسیما با امثال ما هماهنگی ندارد و مشغول کار خود هستند

آیت‌الله نوری همدانی: صداوسیما با امثال ما هماهنگی ندارد و مشغول کار خود هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس و معاونان سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به اهمیت توجه به مساجد در اسلام و انقلاب اظهار داشت: طبق فرمایشات معصومین باید در هر نقطه مسکونی 3 رکن وجود داشته باشد که نخستین آن وجود فقیه است که متأسفانه در این رابطه در چند سال اخیر تعداد فقها بسیار کاهش‌یافته است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: طبیب بصیر و مورد اعتماد و مدیر خیراندیش و قدرتمند از دیگر رکن‌هایی بوده که باید نقاط مسکونی به گفته معصومین داشته باشند.

وی با تأکید بر چندصدایی و عدم وجود اراده‌ واحد در کشور ابراز کرد: کافی است به روزنامه‌های کشور نگاهی انداخته شود تا متوجه شویم اختلافات چقدر زیاد بوده و همه با یکدیگر درگیری دارند که در این شرایط ما نیازمند داشتن مدیریت فرهنگی واحد در کشور هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما عنوان کرد: صداوسیما با امثال شما و ما هماهنگی ندارد و آن‌ها مشغول کار خود هستند، به‌عنوان نمونه بارها بر حرام بودن و ربا بودن دیرکرد تأکید کرده‌ایم و انتظار داریم صداوسیما اینها را منعکس کند که این‌گونه نیست.

استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از وجود گرانی و بیکاری در کشور مطرح کرد: در منطقه خاورمیانه برخی کشورها باهدف ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی با پول‌های مفت در بین مسلمانان جنگ و خونریزی به پا می‌کنند تا این رژیم راحت باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها