نظرسنجی‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

تازه‌ترین نمودار‌های نظرسنجی انتخابات آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد رای الکترال کاندیدای دموکرات از کاندیدای جمهوریخواهان بالاتر است.

نظرسنجی‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

تازه‌ترین نمودار‌ها از وضعیت انتخاباتی آمریکا منتشر شده که نشان میدهد از ۲۳ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر جو بایدن نامزد دموکرات‌ها از ترامپ نامزد جمهوریخواهان بالاتر بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، کانال توئیت پرس با انتشار نمودار‌ها نوشت: فهرست و نتایج تمام نظرسنجی‌های انجام شده یک ماهه اخیر در آمریکا درباره بایدن و ترامپ نشان داد که تقریبا در تمامی نظرسنجی‌ها از ۲۳ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر بایدن از ترامپ جلوتر بوده است.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

همچنین در دیگر نمودار آمار نظرسنجی الکترال که بسیار مهمتر از رای مردمی و شناور است، جوبایدن ۲۱۶ رای الکترال دارد و ترامپ ۱۲۵ رای الکترال.

در سیستم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مردم به نمایندگانی رای می‌دهند که آن‌ها رای موسوم به الکترال خود را به نفع یکی از دو کاندید اصلی در روز مخصوص اعلام می‌کنند.

بدین ترتیب آرای الکترال است که برنده نهایی را مشخص کرده و ممکن است رای عمومی مردم مثلا به نفع بایدن باشد، اما رای الکترال و نهایی در صندوق به ترامپ داده شود.

در این سیستم برنده ریاست جمهوری نیاز به ۲۷۰ رای الکترال دارد که تا اینجا بایدن ۲۱۶ رای و ترامپ ۱۲۵ رای دارد.

۱۹۷ رای هنوز مشخص نیست، هرچند رای قاطع برای بایدن ۱۱۸ رای الکترال و برای ترامپ نیز ۶۳ رای {تا این لحظه} است.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

این در حالی است که جدیدترین نمودار وضعیت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق نظرسنجی‌ها تا روز جمعه ۱۶ اکتبر بایدن با اختلاف ۸.۹ از ترامپ جلوتر است.

البته روز جمعه بایدن کمی دچار بدشانسی شد و کمپین انتخاباتی ترامپ او را کمی به جلو راند.

در مجموع فعلا بایدن ۵۱.۲ و ترامپ ۴۲.۳ است و اگر امروز انتخابات سراسری برگزار شود، دموکرات‌ها برنده می‌شوند.

رقص نمودار‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

نظرسنجی‌ها به نفع بایدن است یا ترامپ؟

منبع: فرارو

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سارا
    0

    احسنت . خدا كنه . ما كه همين نو مي خواهيم. اين نوع پيشتازي يعني باز دلار نفتي باز دلار به اعراب باز افسردگي از اينكه دور بعد جمهوريخواهي بياد و بازم تحريم شيم. مرگ يه بار شيون يه بار . بيائيد ترامپ بشه براي هميشه تحريم و روابط با امريكا درست شه مثل روسيه برادر . اگه جو بشه گندم نشه مسكن موقت است ولي ترامپ بشه و مذاكره بشه ديگه جراحي شده و واكسن تحريم زده مي شه وخلاص پس مردم براشان ترامپ بهتره ولي مسئولين وينچستر دوست عاشق جنگ و دخالت و بچه بازي بايدن خان . حال ببينيم خداوند ترامپ نگه مي داره يا جوي بايدن با تمام مسئوليت از صفر تا 99 داشته فقط رئيس جمهور نبوده يعني بايدن دانشمند سياسي و كشور داري در برابر ترامپ همون احمدي نژاد خودمون . كدوم پيروزه شامس مسئولين ايران و يا شانس ملت ايران براي واكسن تحريم و روابط حسنه با امريكا همچون روسيه همين روس عزيز كه ...تا براي هنيشه خوش و خرم باشيم . دشمن دشمن نكنيم . دنيا انقدر سخت شده دشمني نيست غير از جهل تنبلي و زيادخواهي . بايد پس از مذاكره ايران :روسيه پوتين چپ و ترامپ راست روحاني وسط در تهران برج ميلاد دست به دست هم بدهن به مهر شروع به ساخت ايران كه امارات و عربستان بزار جيبش . ببينيم مي تونيم با زبان و منطق و تدبير و اميد مشكل امريكا را براي هميشه حل كنيم مثل مابقي كشورهاي دنيا چه مي شه ترامپ بياد تهران واي خداي من 5دلار مي شه 1000تومان واي چشم اسرائيل عربستان درمياد

  • رضا.
    0

    فکر می‌کنید کسانی که سیاست آمریکا ستیزی را در 42 سال گذشته با شدت تمام دنبال کرده اند دست از این دشمنی افراط گونه برمی‌دارند؟ خودشان هم می‌دانند اگر ایران در یک دوره 10 ساله تمام امکانات و سرمایه های کشور را در مسیر صحیح و در جهت ساختن ایران صرف کنند امارات و ترکیه و بقیه باید پیش پای ایران تعظیم کنند.یک بار برای همیشه این خصومت بیمارگونه را حل کنید و ملتی که 42 سال در جنگ و تحریم و محدودیت و هزار و یک بلا و معضل بوده را خلاص کنید. چرا جوانانمان و نخبگان از کشور فرار می‌کنند؟ در این 4 دهه می‌توانستیم به واقع تبدیل به یک ابرقدرت صنعتی و نظامی و کشاورزی و تجاری و... شویم ولی حالا چه؟ کشوری منزوی و همیشه تحریم که پول ملی آن جزو بی ارزش ترین در دنیاست و مردم عادی حسرت همه چیز را به دل دارند.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      این دشمنی براشون هم سود داشته هم حکومت اینو حتی مردم مذهبی هم دارن میگن

  • یکی از مردم
    0

    به هیچ وجه روی نظر سنجیها نمیشه حساب کرد بخاطر اینکه خیلی تعصبیها تو نظر سنجیها یا شرکت نمیکنن یا نظر مخالف میدن برای گمراهی...پس به ایننظرسنجیها دلخوش نکنید چون مردم آمریکا بیشترشون از ترامپ راضیند!!!

  • شاهین
    0

    ایران عزیز به خاطر بی درایتی های این 4 دهه مثل بچه ای شده که سوار الاکلنگش کردن و یک دوره میره بالا و یک دوره میاد پایین.خودش دیگه اختیارش رو از دست داده.فقط بعضی وقتا که از اون بالا خیلی محکم می کوبنش پایین،یک داد میکشه و میگه یواش تر.این الان اوضاع ماعه

  • جوان ناکام
    0

    پوپولیست ها و چپ ها و رسانه های ایران پیروزی بایدن را حتمی میدونن... سال ۲۰۱۶ را فراموش نکردیم هنوز که خیلی ها از تئوریسن های ما با یقین میگفتند یک زن رئیس جمهور میشود.مدیونی فک کنی با رائفی پور هستم. خخخخ

  • علی
    0

    اینهایی که همیشه بعد از هر اتفاقی میگن تو کارتون سیمپسونها بوده الان بگن ببینیم کدوم رئیس جمهور میشه ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها