ماجرای بریده شدن سر معلم فرانسوی چیست؟/ مرگ قاتل چچنی با شلیک پلیس

دادستان متخصص مسائل مقابله با تروریسم در فرانسه گفته یکی از افراد دستگیر شده در حادثه چاقوکشی شامگاه جمعه در پاریس با یکی از اعضای داعش رابطه خویشاوندی داشته است.

ماجرای بریده شدن سر معلم فرانسوی چیست؟/ مرگ قاتل چچنی با شلیک پلیس

به گفته این دادستان فرانسوی، مظنون دستگیر شده یک خواهر ناتنی داشته که یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش بوده است.

این دادستان که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد تأیید کرده این مظنون که به گفته پلیس فرانسه ۱۸ سال سن و ریشه چِچنی داشته، در شهر مسکو روسیه به دنیا آمده است.

این در حالی است که سفارت روسیه در فرانسه گفته، مظنون این حادثه به مدت ۱۲ سال در فرانسه زندگی کرده است.

پلیس فرانسه شامگاه جمعه از یک حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.

به گفته پلیس فرانسه، یک مهاجم ناشناس با چاقو به یک نفر در حومه پاریس حمله کرده و وی را به قتل رسانده است. نیروهای پلیس برای متوقف کردن فرد مهاجم، به او شلیک کرده‌اند.

گفته می‌شود فرد مهاجم به مقتول از ناحیه سر حمله کرده و او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است. بعضی گزارش‌ها حاکی است مهاجم سر قربانی را از بدن جدا کرده است.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد
    0

    فیلم مکرون برای مسلمانان است اول اینکه به بهانه آزادی بیان به مسلمانان جهان توهین میکنند وبعد برای اینکه وانمود کنند مسلمانان وحشی هستند یک داعشی رو اجیر می کنند تا اون رو سر ببرند .

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      وحشی نیستند؟؟؟!! وحشی دیگه می‌خواستی چه طوری باشه؟؟!!

    • کمالی
      0

      میگه وانمود کنه مسلمانان وحشین وگرنه کسی تو توهش داعش و القاعده و النصرت شک نداره تو بگو پس چرا اروپا به اپوزیسیون سوریه اینهمه کمک کرد مگه ندید اینا چطور میکشن سربازای سوری رو خب این وحشیا که به هم نژاد خودشون رحم نمیکنن تو اروپا که دیگه ... درضمن سربریدن یک ضد اسلام کار کثیف و یک جنایته اروپا هم اینقدر کاریکاتور نکشه که محبوب بشه!

  • مرگ بر آمریکا
    0

    با سلام مرگ بر بوجود آوردندگان عاملین فتنه در منطقه ما ( القاعده و النصره و الداعش و الطالبان و قبل از آنها آل سعود و آل النهیان و آل خلیفه و گوساله های ایشان و قبل تر از اینها آل صهیونیسم غاصب و کودک کش )؛ خلاصه مرگ بر آمریکای غارتگر و انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش و مرگ بر همه گروه های دیگری که ایشان برای به ثمر رساندن و تحقق کشور بزرگ صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و صدمه به مسلمانان ایجاد کردن.

    نظرات شما -
    • کورش
      0

      دوست عزیز چه ربطی به آمریکاداره؟

    • سعید
      0

      آقا کوروش ربطش اینه که داعش را آمریکا بوجود آورد این رو دیگه ترامپ هم اعتراف کرد.

    • ی ط
      0

      داعش برگرفته از اتاق فکر انگلیس و اجرای آمریکا اسرائیل آل سعود برای تضعیف اسلام است .

  • محمد
    0

    همه مسلمانان به خاطر توهین به مقدسات خاک اروپا را ترک کنند و به کشورهای اسلامی بیایند . یک مسلمان باید از غرب دوری کند . اگر از هم فاصله داشته باشند دیگر از این اتفاقات هم رخ نمیدهد . مسلمانان باید غرب را تحریم کنند و در آنجا زندگی نکنند.

  • ایران
    0

    به اروپا رفتند، نمک خوردند و نمکدان شکستند!!!! در مهد آزادی بیان، سر معلمی جوان رو تنها بخاطر یک اظهارنظر از تن جدا میکنند، یعنی به وحشیانه ترین روش ممکن جان شهروندان رو میگیرند و اسلام داعشی رو پیاده میکنند. کدام دین الهی همچین مجوزی به شما داده که عقده های روانی خودتون رو با خشم و خشونت بر سر مردم مهمان نوازی که شمارو در بین خودشون پذیرفتند، خالی کنید؟!!! این اسلام نیست، بلکه یک ایدئولوژی شیطانی و خطرناک است و مدافعینش مریدان اهریمن هستند. تا جایی که میدانیم حضرت محمد حتی با کسانی که دندانهای ایشون رو شکستند، آنقدر با گذشت و مهربانی رفتار میکردند که آنها تنها بخاطر فضیلتهای پیامبر به اسلام گرویدند. خداوند به پیامبر فرمود تو تنها بشارت دهنده به بهشت و ترساننده از آتش جهنم هستی و وظیفه دیگری در قبال مردم نداری. حتی در قران کریم آمده لا اکراه فی الدین، یعنی اجباری به پذیرش دین نیست و هرکس حسابش فقط با خداست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها