رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استیضاح روحانی متوقف نشده است/ ویدئو


26 مهر 1399 - 23:39
5f8b4df9ad01e_2020-10-17_23-33
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: استیضاح روحانی متوقف نشده است.

 حجت‌الاسلام ذوالنوری از سایر نمایندگان برای امضای طرح استیضاح روحانی برای پایان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی و مدیریتی کشور، دعوت  به همکاری کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: استیضاح روحانی متوقف نشده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 مهر 1399 - 23:39

 حجت‌الاسلام ذوالنوری از سایر نمایندگان برای امضای طرح استیضاح روحانی برای پایان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی و مدیریتی کشور، دعوت  به همکاری کرد.

منبع: نسیم آنلاین

66

نظرات 26
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یارعلی زمانه 2 2 پاسخ 1399/7/27 -11:23

شمانهروانی هاهیچ وقت الویت های زمان خودرادرک نکردیدیاازامام ورهبرخودبافاصله زیادی جلوترحرکت کردیدوخودراازامام ورهبری مقدس تروعالم تردانستیدیابه قدری عقب ماندیدتامجبورشدیددرعین الورده همچون سلیمان ابن صردخزاعی دست به خودکشی بزنیدآقای ذالنور:ازتلویزیون ایران !کاش فیلم امام علی ومختاررانگاه می کردی برای شماوهمفکرانت چیزهای شنیدنی ودیدنی وعبرت آموززیاددارد.

ایرانی 2 1 پاسخ 1399/7/27 -09:49

تو آینه نگاه کن آقای دزد النوری

بودلف 5 3 پاسخ 1399/7/27 -09:17

چرا آز طرف مردم ادعا میکنی.نکنه توهم زدی که با رای مردمی گه در انتخابات شرکت نکردند مجلس آمدی؟مردم اگر شرکت میگردند گه بازهم تو و رفاقت مثل دوره قبل خانه می شدید!لابد هنوز کینه اش را دارید! ختم کلام: گر قرار است دزد گیرند هرآنچه در شهر است گیرند.والسلام.

ناشناس 12 3 پاسخ 1399/7/27 -07:42

یه ۴سال دیگه کاشف به عمل میادتاایشون هم رانت خوارودزده مثل سردارشون که رئیس کمیسیون اصل۹۰بود.همتون ازبالاتاپایین دستتون تویه کاسه است.مردم به هیچ کسی دیگه اعتمادندارن .

احمد 9 1 پاسخ 1399/7/27 -05:39

آقای ذالنور کینه شتری شکست جناح اصولگرا در انتخابات ۹۶تاکی ادامه خواهد داشت از خدا بترسید مردم زیر جنگ جناحی شما ها له شده است شما که همه مایحتاج خود از گوشت غناری تا گوشت شتر از بهترین وسایل خانگی خارجی تا نوشت افزار بچه هاتون از فروشگاه مجلس بطور رایگان می گیرید به فکر مردم باشید.از خدا بترسید از سیل خروشان مردم بترسید

هموطن 1399/7/27 -08:53

مردم!!! کدوم مردم؟!؟ مگه اصلا ما مهم هستیم؟ اگه ما غیرت داشتیم الان کشور تو سینی تقدیم چین نبودیم ما رم فروختن ، خبراش چند سال دیگه رسانه ای میشه

مهرداد سربندی 6 1 پاسخ 1399/7/27 -05:35

آقای ذوالنوری خودت را زدی به نشنیدن یا واقعا گوشات نشنید مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس فرمودند : « مجادلات مردم را ناراحت می‌کند/دولت تا روز آخر وظایفش را انجام می دهد» یا شاید هم شنیده اید اما برایتان مهم نیست که رهبر انقلاب چه می فرمایند. آخه تو که ظرفیت مجلس نشینی نداری خدا وکیلی چرا رفتی مجلس؟ رفتی که با بیا بیان اراجیف آبروی کشور و نظام را ببری و به همه بفهمانی که مگه هر چی رهبر گفت درسته!!!!؟ چقدر شبیه احمدی نژاد شده اید. احمدی نژاد به این مردم و کشور جفا کرد. خیانت کرد. ضربه زد. نفست در نیامد. خب برای یک ساعت بازداشتش می کردید. جرئت نکردید چون تا خرخره مدیونش بودید. درسته؟

مصطفی 6 2 پاسخ 1399/7/27 -03:42

اگر نماینده ها ما .ترس از خدا داشتن اگر دنبال مقام وثروت نبودن تا بحال باید روحانی را از صلاحیت دور می کردن رای ردصلاحیت میدادن ولی متاسفانه هربلای سر ملت اورد نمایینده ها نگاه کردن متاسفم برای این نمایندگان

کاربر ناشناس 10 3 پاسخ 1399/7/27 -02:48

توکه کاری برای مردم بخصوص دهک های پایین نکردی بایدزودتر ازایران به جایی که وطن اصلی ات هست بروی

کاربر ناشناس 14 4 پاسخ 1399/7/27 -02:47

دزد سرگردنه بروگمشو خودت رانت خوار ومال مردم خوری. مردم ایران لیاقت ندارند که شما عوضی ها نماینده قلابی شان هستید

محمود 9 2 پاسخ 1399/7/27 -02:41

مرد نیستید اگر استیضاح نکنید .شما که کاری نیستید.فقط بلدید حرف بزنید ولی عمل تان پوچ وتو خالی هی مثل طوطی حرف میزنید اگر استیضاح نکنید شما از روحانی کثیفتر هستید.

محمدموذنی 11 3 پاسخ 1399/7/27 -01:48

اخونددرباری یکی ازوعده های لنتخابی تواین بودکه روحانی رواستیضاح کنی.یادت رفت.نه؟؟؟؟

مرادیان 5 16 پاسخ 1399/7/27 -01:32

نماینده شجاع یعنی ذالنور نماینده ای که حرف دل ملت را می زند حالا زورش برسد یا نه بحث دیگری است اما کسی که مردانه بخواهد شر روحانی احمق را کم کند جای تشکر دارد دزد نبوده ترس ندارد

فضول 1399/7/27 -11:28

مرادیان چیکاراشی راننده دفتردارمسئول خرید آرایشگر دربان .......

یکی ازمردم 1399/7/27 -12:47

حرف دل مردم تلاش برای حل مشکلات است حرف مردم فحش وناسزاحرف نامربوط ،عقده گشایی،تندرویی دادوبیدادنیست .

ناشناس 9 0 پاسخ 1399/7/27 -01:14

مردوقولش تا مشخص شود که شما دروغ گو حقه باز نیستی مجلس اتقلابی هستی ومترسک نیستی چون حقوق گزافی وامکانات وامتیازات وحشتناک بابت خدمت به مردم می گیرید. که به داد مردم برسید. اگر عمل نکنید فقط بشینید و پول پارو کنید که از غافله گذشته گان جا نمانید .به فکر کانادا و غیره برای بچه هایتان باشید. ودیگر حرف اضافه هم نزنید سکوت کنید سنگین تر هستی .

مهدی 4 2 پاسخ 1399/7/27 -01:03

شتر در خواب بیند پنبه دانه

ناشناس 2 2 پاسخ 1399/7/27 -00:49

ای که به مردی خواندنت مردانگی کن تا عبرتی شود برای آیندگان مرحمی شود برای مردم در مانده یعنی امکان داره واقعأ بیدار شده اندیاهنوز ادای دموکراسی رو در مییارن هرجای این گیتی بود طبق قانون اساسی به خاطر به خطر افتادن امنیت ملی وجسور شدن دوشمن به خاطر وادادگی دولت مجاس به وظایف قانونی خویش عمل می کرد

حسن مصاحبه 12 2 پاسخ 1399/7/27 -00:46

وای بر ایران، که احمق هایی مثل الدنگ نماینده مجلس و مسئول کمیسیون امنیت ملی آن هستند.

دهخدا 1399/7/27 -11:32

الدنگ لغت‌نامه دهخدا الدنگ . [ اَ دَ ] (ص ) بلندبالا و نادان . احمق با قدی دراز. شخص دراز و سبک عقل . کلمه ایست تحقیر را بیشتر برای مرد بلندقد. || لوده و بی غیرت و بی کار و بار: با الدنگها راه مرو بیعار میشوی .

بذون نام 18 1 پاسخ 1399/7/27 -00:30

بر پدر همتون لعنت با استفاده از دین ودیانت سر همه ملت کلاه گذاشتین مگه ثروت ایران ارثیه پدرتونه شما بخورین ما اینجا واسه یکیلو سیب زمینی زار بزنیم حتما پیش خودتون میگین راه امام علی ادامه میدیم

سفیر 14 2 پاسخ 1399/7/27 -00:29

ذوالنوری یک کلاش تموم عیاره

معین 1399/7/27 -11:35

کلاش فرهنگ فارسی معین (کَ لّ) (اِ.) قلاش ، ولگرد، مفت خوار

حسینی 6 0 پاسخ 1399/7/27 -00:14

نمایندگان جرات این کارو رو ندارند ! چون اینقدر وامدار دولت نامرد بیت المال خور هستند که دیگه کاری ازشون ساخته نیست و تا خرخره تو فساد هستند .هراز گاهی فقط مانوری میدند. تا خالی از عریضه نباشند.و اینو دیگه هر آدم حتی سفیه و دیوانه ای می‌دونه. فقط و فقط پنجه عدالت الهی جواب اینهمه ظلم و ستم و بده بستان دولتی ها و نمایندگان رو پاسخگو خواهد بود و گلوی حاکمان زر و زور رو پاره و از هم خواهد درید.

اسدی 7 3 پاسخ 1399/7/26 -23:53

بدجوری به مخمصه افتاده از حرف های نسنجیده وصد من یه غازی که زده ، حالا تهدید به استیضاح می کنه غافل از این که رهبری فرمودند صحبت از استیضاح رئیس جمهور یعنی بازی در زمین دشمن . خب همه می دانند که از دست تو و امثال تو دیگه کاری بر نمی اید پس تهدید تو خالی نکن که بیشتر ابروی خود می بری، معلومه بد جوری کلافه و سر گردان هستی جناب مسافر کش .

ایران سرای امید 1399/7/27 -07:52

ایشان و دوستانشان خودشان را از رهبری هم اصول گراتر می دانند ولی افسوس کار جز بدتر کردن اوضاع نمی کنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد