رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

۴۵ واحد تولیدی درب‌ ضدسرقت در سلماس فعال است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سلماس، بزرگترین تولیدکننده درب‌های ضدسرقت در کشور است، گفت: ۴۵ واحد تولیدی در این شهرستان فعال بوده که بخش قابل توجهی از نیاز کشور را تامین می‌کند.

۴۵ واحد تولیدی درب‌ ضدسرقت در سلماس فعال است

غلامرضا بابایی روز یکشنبه با اشاره به اینکه عمده فعالیت صنعتی این شهرستان در زمینه درب ضد سرقت است، افزود: حجم سرمایه گذاری در این بخش بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی اضافه کرد: با فعالیت این واحدهای تولیدی برای ۸۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده که البته اشتغال غیرمستقیم بسیار بیشتر از این ارقام است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: این واحدهای تولیدی محصولات خود را علاوه بر بازارهای سراسر کشور به کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان صادر می‌کند.

بابایی گفت: تنها در یکی از واحدهای موفق تولید درب در شهرستان سلماس سالانه بیش از ۱۲۰ هزار درب ساختمانی و ضد سرقت با حجم سرمایه گذاری بیش از ۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵۰ نفر تولید می شود.

در حال حاضر شهرستان سلماس با ۱۱۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری و حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال، ۲ هزار و ۱۲۳ فرصت شغلی صنعتی دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها