لفاظی‌های انتخاباتی ترامپ؛ از سفر به مریخ تا درمان رایگان کرونا

رئیس جمهور آمریکا هشدار داد، پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر ممکن است باعث وخیم‌تر شدن اوضاع ویروس کرونا در میشیگان و همچنین در کل آمریکا شود.

لفاظی‌های انتخاباتی ترامپ؛ از سفر به مریخ تا درمان رایگان کرونا

به گزارش خبر فوری ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی در یک کارزار انتخاباتی در شهر "ماسکگون" واقع در ایالت میشیگان به طرفدارانش گفت: دموکرات‌ها با یک تعطیلی غیرعلمی بی‌رحمانه همانند آنچه فرماندار ایالت شما در حال حاضر انجام می‌دهد، به روند بهبودی ما خاتمه خواهند داد.

وی افزود: دموکرات‌ها توزیع واکسن کرونا در آمریکا را به تاخیر خواهند انداخت. فردی همچون بایدن و دموکرات‌ها می‌خواهند میشیگان را در تعطیلی نگه دارند و کسب و کارها را تعطیل کنند و این به شدت به میشیگان لطمه می‌زند. پس از آن بایدن کشور را تعطیل خواهد کرد، توزیع واکسن را به تاخیر خواهد انداخت و پاندمی کرونا را طولانی‌تر خواهد کرد.

گرچن وایتمر، فرماندار میشیگان در رابطه با این اظهارات ترامپ در توییتی گفت: من تلاش می‌کنم تا جان آمریکایی‌ها را نجات دهم. اینها دقیقا لفاظی‌هایی هستند که جان من، خانواده‌ام و دیگر مقامات را به خطر می‌اندازد در حالی که ما تلاش می‌کنیم تا جان هم‌وطنانمان را حفظ کنیم. این لفاظی‌ها باید متوقف شوند.

ترامپ همچنین به طرفدارنش در ایالت میشیگان گفت: برنامه‌های جو بایدن موجب آمدن مهاجران بیشتر به میشیگان می‌شود و به آنها به قیمت جان و مال آمریکایی‌ها خدمات درمانی رایگان و دیگر خدمات ارائه می‌کند. برنامه بایدن میشیگان را خرد خواهد کرد در حالی که برنامه من این ایالت را قوی‌تر خواهد کرد و از هر لحاظ آن را بهتر خواهد کرد.

در همین حال، ترامپ در جریان یک کارزار انتخاباتی دیگر در شهر "جینسویل" واقع در ایالت ویسکانسین به طرفدارانش گفت: آمریکایی‌ها به صورت رایگان درمان کرونایی را که من دریافت کردم، دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ما آنچه را که من برای معالجه کووید ۱۹ دریافت کردم به طور رایگان در اختیار همه مردم می‌گذاریم. به نظر من آنتی‌بادی‌ها بهترین چیز هستند و ما آن را به طور رایگان در اختیار مردم می‌گذاریم. این انتخابات در حقیقت انتخابی میان یک درمان فوق‌العاده ترامپ گونه و یک افسردگی بایدن گونه است!

وی درباره ابتلای بارون ترامپ، پسر کوچکش به ویروس کرونا گفت: بارون از زمانی که کوچک بود سیستم ایمنی بدنش بسیار قوی بود و درست همانند بسیاری از جوانان توانست بر این ویروس غلبه کند.

ترامپ کمپین‌های انتخاباتی خود را اوایل ماه جاری میلادی مجددا از سر گرفت و نخستین کارزار انتخاباتی خود را از فلوریدا آغاز کرد.

ترامپ به طرفدارنش در فلوریدا گفت: هر آنچه برای معالجه در بیمارستان به من دادند، آن را در بین تمامی بیمارستان‌های سراسر آمریکا توزیع خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ویسکانسین گفت: آمریکا نخستین کشوری خواهد بود که یک فضانورد را بر روی مریخ و یک زن را بر روی ماه فرود خواهد آورد. ما به تحقق این مساله بسیار نزدیک شده‌یم.

ایلان ماسک، مدیر عامل کمپانی "اسپیس ایکس" روز جمعه اعلام کرد که کمپانی‌اش در مسیر آغاز نخستین ماموریت بدون سرنشین به مریخ به مدت چهار سال است.

ترامپ همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در شهر جینسویل گفت: دموکرات‌ها با قطع بودجه پلیس و تحریک حمله به نیروهای مجری قانون، آمریکا را به یک مخفی‌گاه بزرگ برای جنایتکاران تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: اگر شما به دموکرات‌ها قدرت دهید، این جناح چپ افراطی اداره‌های پلیس در سراسر کشور را منحل، خلع سلاح و بودجه آنها را قطع خواهند کرد. بایدن بدون شک از کاهش بودجه پلیس حمایت می‌کند.

ترامپ به ناآرامی‌های طولانی در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها همچون شیکاگو، نیویورک و اوکلند در بحبوحه اعتراضات "جان سیاه پوستان مهم است" اشاره کرد.

ترامپ گفت: امسال بیش از ۱۰۰۰ نیروی مجری قانون به طرز شرورانه‌ای مورد حمله قرار گرفتند و هیچ کس درباره آنها حرفی نزد. لفاظی‌های ضد پلیس جو بایدن و حزب دموکرات علت اصلی این اتفاقات است و به افسران پلیس به شدت لطمه زده است. بایدن به پلیس به عنوان "دشمن" اشاره کرده و آنها را به عنوان نیروی نژادپرست ستمگر بدنام کرده است.

وی افزود: فکر نمی‌کنم جو بایدن حقیقتا به آنچه درباره پلیس می‌گوید باور داشته باشد.

ترامپ تاکید کرد: اگر شما به نیروی مجری قانون در این کشور اجازه دهید عادلانه عمل کند، آنها بهترین نهاد در جهان هستند، آنها هیچ مشکلی ندارند. مادامی که من رئیس جمهور هستم، ما هرگز بودجه پلیس را قطع نخواهیم کرد، ما قویا از نیروی پلیس‌مان دفاع می‌کنیم و من همیشه در کنار قهرمانان مجری قانون‌مان خوهیم ایستاد.

وی هشدار داد: دموکرات‌ها متمم دوم حقوق بشر شهروندان آمریکا را نادیده خواهند گرفت و کل کشور را به یک مخفی‌گاه بزرگ برای جنایتکاران تبدیل می‌کنند.

ترامپ افزود: بایدن آشوب‌گران، غارتگران و آنارشیست‌ها را تحسین می‌کند و من آنها را بازداشت می‌کنم. من می‌خواهم مردم در امنیت باشند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها