مدارس استان کرمان یک هفته تعطیل شد/ ادامه آموزش مجازی دانش آموزان

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان از تعطیلی یک هفته‌ای مدارس استان کرمان خبر داد و گفت: آموزش مجازی دانش آموزان همچنان ادامه دارد.

مدارس استان کرمان یک هفته تعطیل شد/ ادامه آموزش مجازی دانش آموزان

محمدصادق بصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به درخواست خانواده‌ها و وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کرمان درخواست غیرحضوری شدن آموزش دانش آموزان استان کرمان به ستاد ملی کرونا داده شد اظهار داشت: بر این اساس از فردا دوشنبه 28 مهرماه تا دوم آبان‌ ماه آموزش حضوری در تمامی مدارس استان تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای مدارس و آموزش‌های حضوری در استان بیان کرد: این مسئله به معنای تعطیلی آموزش‌ها نیست و دانش آموزان باید در بستر فضای مجازی آموزش‌های خود را دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان افزود: امیدواریم شیوع کرونا در استان کرمان کمتر شده و دانش آموزان استان کرمان بتوانند دوباره در کنار آموزش مجازی آموزش حضوری را هم داشته باشند.

وی با اشاره به آموزش دانشجویان و تعطیلی دانشگاه‌ها در استان گفت: تصمیم جدی در ارتباط با دانشگاه‌ها گرفته نشده و دانشجویان باید طبق روال قبل آموزش‌های نظری خود را از طریق مجازی و آموزش‌های عملی خود را طبق ضوابط به صورت علمی دریافت کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها