فال روزانه دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تجربه‌های زیادی در زندگی کسب کرده‌اید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود زمان آن فرا می‌رسد که این تجربه‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در بهمن ماه امسال فرصت زیادی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. فروردین سال آینده را با احتیاط پشت‌سر بگذرانید چرا که در این ماه خطری در کمین شما است. تابستان سالی که از راه می‌رسد زمان موفقیت شما است و در این فصل اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دوستی و رفاقت با اطرافیان به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای تلاش کنید تا زمینه موفقیت‌های بیشتر شما در سال‌های آینده فراهم شود.

فروردین

صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. امروز یکی از دوستان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمک‌تان نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. صداقت بیشتری در رفتار و گفتار به خرج دهید. امروز اگر مواظب نباشید، کار‌ها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. اعضای خانواده در منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. همسر یا عشق‌زندگی تان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است.

اردیبهشت

همسر یا عشق‌زندگی‌تان ناخواسته حرفی می‌زند که این حرف زمینه دلخوری شما را فراهم خواهد کرد. اهل پشت‌گوش انداختن کار‌ها هستید و کار‌های مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کار‌های مهم را پشت‌گوش نیندازید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.

خرداد

از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کار‌ها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کار‌ها داشته باشید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

تیر

تمرکز حواس لازم را برای انجام کار‌ها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کار‌های مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کار‌ها داشته باشید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطر‌های زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطر‌های این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.

مرداد

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دست‌تان می‌دهد. مشکلی درمیان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل حسابی ذهن‌تان را درگیر کرده‌است. احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و امروز فرصت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

شهریور

انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. اجازه ندهید کسالت و خستگی به شما غلبه کند و روز را با انرژی و نشاط به پایان برسانید. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید.

مهر

امروز احتمال موفقیت شما در انجام کار‌ها بیشتر از همیشه است. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی تان نیست. اما امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملاً در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.

آبان

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. امروز سودی را در کسب‌و‌کار خود تجربه خواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. خلاقیت و هنرمندی شما امروز گل می‌کند و اطرافیان به استعداد‌های سرشار شما پی می‌برند. روی کمک همسر یا عشق زندگی‌تان حساب‌باز کنید.

آذر

نگرانی‌های خود را با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان فراموش کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. غم و غصه‌های زندگی را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. توجه ویژه‌ای در انجام کار‌ها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کار‌ها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کار‌های شما نرود.

دی

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. نبض بازار را در اختیار دارید و موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را میزبان عشقی فراموش نشدنی خواهد کرد.

بهمن

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصاب‌تان را به هم می‌ریزند. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیز‌های پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید. پولی به دست‌تان می‌رسد، اما بهتر است قسمتی از آن را برای کار‌های خیریه کنار بگذارید. قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کار‌های مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. روز شلوغی را در پیش دارید، اما به رغم کار‌های زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.

اسفند

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سر‌ها در بیاورید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آن‌ها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آن‌ها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. به اندازه‌ای که به کار اهمیت می‌دهید، به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه نمی‌کنید. امروز این شرایط را تغییر دهید و بیشتر به فکر عشق‌زندگی‌تان باشید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها