سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

سریال‌های در حال پخش تلویزیون روزهای پایانی پخش خود را طی می‌کنند تا به تدریج جای خود را به سریال‌های جدید با موضوع طنز و امنیتی جاسوسی بدهند.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

«ایلدا»، «بوم و بانو» و «نجلا» سریال‌های مناسبتی هستند که این روزها قسمت‌های پایانی آن‌ها از تلویزیون در حال پخش است.

«خانه امن» جایگزین «ایلدا» می شود + فیلم

«ایلدا» که به مناسبت هفته دفاع مقدس با چند روز تاخیر به آنتن رسید، اکنون ۲۰ قسمت را روانه آنتن کرده است.

سریال «ایلدا» با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

«ایلدا»

در این سریال مجید مظفری نقش «صالح خان»، پوریا پورسرخ نقش «ایرج»، فاطمه گودرزی نقش «دا گل» و جعفر دهقان نقش «استوار کاکاوند» را ایفا می کنند. «ایل‌دا» به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبطاحمدی و کارگردانی راما قویدل کاری از مرکز سیما فیلم است.

«خانه امن» سریالی است که پس از پایان «ایلدا» از اوایل آبان به آنتن شبکه یک می‌رسد.

مجموعه «خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند.

«خانه امن» به نویسندگی حسین تراب نژاد، تهیه کننده‌گی ابوالفضل صفری و به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده است.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

«خانه امن»

این سریال در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای محصول سیما فیلم است. حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند که به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

شبکه یک همچنین پخش سریال‌ طنز «نون خ ۱» را از امروز (۲۷ مهر ماه) ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه آغاز می‌کند و پس از آن «نون خ ۲» و «زیرخاکی» را در کنداکتور پخش دارد.

در ادامه می توانید تیزر سریال «خانه امن» را مشاهده کنید:

«بوم و بانو» شبکه دو در انتهای راه

«بوم و بانو» سریال مناسبی ایام محرم است که تاکنون بیش از ۳۰ قسمت از آن پخش شده، این سریال به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز توسط سعید سلطانی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده آرمان زرین‌کوب بوده است.

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است.

مسعود رایگان، آتیلا پسیانی، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت، مهدی میامی، رحیم نوروزی، امیر غفارمنش و ساناز سماواتی، از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

«بوم و بانو»

«بوم و بانو» در حدود ۴۰ قسمت پخش می‌شود و تا این لحظه سریال جایگزین آن مشخص نشده است.

یک کمدی جدید جایگزین «نجلا» + فیلم

«نجلا» سریال ویژه اربعین شبکه سه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است. این سریال قصه‌ای عاشقانه از سال‌های ۵۸ در جنوب کشور را روایت می‌کند.

«نجلا» از ابتدای پخش با انتقادهایی از سوی آبادانی ها روبرو شده است که معتقدند: «آنچه ساختید هیچ ارتباطی با لهجه آبادانی ندارد.»

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

سریال نجلا

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان از جمله بازیگران سریال «نجلا» هستند.

سریال کمدی «صفر بیست و یک» ساخته مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان که تصویر برداری‌اش چند روز پیش به پایان رسید، قرار است جای سریال «نجلا» را روی آنتن بگیرد.

در شرایطی که مدتی است تلویزیون سریال طنز درخور توجهی را به مخاطبانش ارائه نداده است، وجود دو چهره قدیمی کمدی ـ جواد رضویان و سیامک انصاری ـ توجه‌ها را به این سریال طنز جلب خواهد کرد.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

صفر بیست و یک

در کنار جواد رضویان و سیامک انصاری، سیاوش طهمورث، علی استادی، امیرحسین رستمی، رویا میرعلمی و نگار عابدی دیگر بازیگران سریال «صفربیست و یک» هستند که قرار است پنجم آبان ماه اولین قسمت را روانه آنتن شبکه سه کند.

در این بخش فیلمی از حضور عوامل صفر بیست و یک در پشت صحنه را مشاهده کنید:

آموزش مهارتهای فضای مجازی به طنز در «چای نت»

مجموعه نمایشی «چای نت» با موضوع سواد رسانه ای و فضای مجازی از یکشنبه ـ ۲۷ مهر ماه ـ ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش ایسنا، این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و کارگردانی آرش تیمورنژاد از امروز با زبان طنز مهارتهای مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش می دهد.

در «چای نت» بازیگرانی نظیر غلامرضا نیکخواه، عباس محبوب، یوسف صیادی، فاطمه هاشمی، اشکان اشتیاق و بیتا خردمند، ساعد هدایتی، سینا رازانی، سامان گلریز، نسیم باقریان، مرجان علیزاده نیا، یاسمن قلی زاده، مجید معافی، ژیار محمد زاده و ... ایفای نقش می کنند.

«چای نت» هر هفته از یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۱۶ روی آنتن می رود و ساعت یک بامداد بازپخش خواهد شد.

سریال‌های کمدی و جاسوسی به تلویزیون می‌آیند/ ویدئو

چای نت

شبکه تهران همچنین در باکس سریال های خود فصل سوم سریال «عملیات ۱۲۵» را قرار داده است. این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور به موضوع عملیات آتش نشان ها می پردازد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها