قدم زدن دختر مکزیکی با ببر بنگال در خیابان!

شوآف عجیب دختر مکزیکی که اقدام به قدم زدن با یک ببر در خیابان کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

قدم زدن دختر مکزیکی با ببر بنگال در خیابان!

در حالی که حدود دو هفته پیش هواخوری یک نوجوان انگلیسی با مار پیتون خود در یکی از خیابان‌های مکزیک خبرساز شده بود به تازگی قدم زدن دختر نوجوان مکزیکی با ببر خود در یکی از خیابان‌های این کشور بار دیگر خبرساز شده است.

در این اتفاق که در منطقه «سینالوآ» واقع در غرب مکزیک رخ داد قدم زدن این دختر با این ببر بنگال به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

در ویدئویی که توسط راننده محلی تهیه شده است این دختر در حالی که افسار ببر را در دست دارد در حال قدم زدن با این حیوان دیده می‌شود. در این ویدئو ابتدا صدای راننده شنیده می‌شود که می‌گوید: «(کار به جایی رسیده) مردم با یک ببر از خانه بیرون می‌آیند! بابات کجاست؟ بزارید این سگ لعنتی را ببینیم. آیا این سگ غذا می‌خورد؟»

لحظاتی بعد راننده متوجه می‌شود حیوانی که این دختر افسار آن را در دست دارد در واقع یک ببر است. در این ویدئو صدای این دختر شنیده می‌شود که در پاسخ به پرسش راننده می‌گوید این حیوان یکی از دو ببر متعلق به خانواده اش است.

گفتنی است؛ قدم زدن این دختر مکزیکی با ببر بنگال در حالی خبرساز شده است که دادستان فدرال مکزیک برای حفاظت از محیط زیست این گونه حیوانی را در لیست گونه‌های نادر عجیب قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 2.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها