کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در مبادی ورودی شیراز خبر داد.

کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در شیراز

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه یک محموله بزرگ مواد مخدر در مبادی ورودی شیراز کشف شد، اظهار کرد: محموله مذکور شامل ٤٩٦ کیلوگرم حشیش و ١٢٩ کیلوگرم تریاک است.

وی گفت: در نتیجه این عملیات که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد، دو نفر دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و یک دستگاه تریلی حامل مواد نیز توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: کشف این محموله به لحاظ جاسازی حرفه‌ای قاچاقچیان در دو مرحله انجام گرفت و پس از کشف حشیش در جاسازی دیگری در خودرو ١٢٩ کیلوگرم تریاک نیز کشف و ضبط شد.

موسوی با بیان اینکه مبارزه قاطع با شبکه‌ها و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر با فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی ادامه دارد، گفت: دستگاه قضایی نیز با هدف برخورد قاطع با این عوامل با در نظر گرفتن اشد مجازات، صیانت از جوانان و جلوگیری از آلودگی آنان را در دستور کار قرار داده است.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    دردهه شصت اگردویست گرم هرویین ازکسی میگرفتنندفوری اعدام میکردندولی حالا تریلی تریلی فقط زندان بعدازدوسال باپارتی وکیل آزادمیشونندوبازهم ادامه میدهنند

  • کاربر ناشناس
    0

    ننگ ومرگ برارازول واوباش وقاتلان واخلالگران وطنمان راالوده نکنید بسزایمرگ برسانیدزندان نتیجه نمیدهد وبوی گندمیدهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها