جناب رحیم‌پور، جناب ذوالنور! به مردم آدرس غلط ندهید

«آقای ذالنور که آقای رئیس جمهور را از سوی اکثریت مردم ایران مستحق هزاران بار اعدام می‌داند، حاضر است به یک همه‌پرسی در رابطه با همین مسائلی که مطرح کرده‌اند تن بدهد؟»

جناب رحیم‌پور، جناب ذوالنور! به مردم آدرس غلط ندهید

سهراب زند در انتخاب نوشت:

آقای رحیم‌پور ازغدی توئیت زده‌اند که: «در تاریخ ثبت شود: ایران با انرژی هسته‌ای: ۱ دلار ۴۲۰۰ تومن، ایران بدون انرژی هسته‌ای: ۱ دلار ۳۱۵۰۰ تومن»!

این ادعا به همان میزان عجیب است که ادعای طاغوتی‌های پوپولیست مبنی بر «دلار زمان شاه: ۷۰ ریال! دلار زمان جمهوری اسلامی: ۳۱۵۰۰۰ ریال» پرت و بی‌مبنا است. یا در مورد اقدامات و تصمیمات مسئولان مثلا بگوییم دلار قبل از اشغال سفارت: ۱۰۰ ریال، بعد از اشغال سفارت و طولانی شدن گروگانگیری ۲۰۰ ریال! بعد از جنگ ۱۴۵۰ ریال!

آقای ازغدی!
چرا نمی‌گویید دلار قبل از ادعای "انقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌دانان پاره شود"، چند بود و چند شد؟

چرا نمی‌گویید چه کسی دولت روی ریل را با رشد اقتصادی تحویل گرفت و زمین سوخته و مملکت بحران‌زده تحویل داد؟

اگر نه، پس چرا از سال ۹۰ (قبل از پیروزی روحانی)، مذاکره مستقیم با آمریکا را آغاز کردید؟

اگر ادعا کنیم این بحران اقتصادی را باید در سال ۸۲ تجربه می‌کردیم، اما با زیرکی تیم مذاکره‌کننده و تعلیق داوطلبانه، ایران را از تله تندرو‌های آمریکا رهاندیم، خیلی بیراه گفته‌ایم؟

اگر بگوییم بعدا نه‌تنها با اشتباه دولت بعدی، آمریکا و غرب، بلکه چین و روسیه را به اجماع علیه ایران و تصویب خطرناک‌ترین قطعنامه‌ها سوق دادیم و دولت فعلی، لااقل ما را برای اولین بار بدون جنگ، از زیر فصل هفتم بیرون کشید، دروغ گفته‌ایم؟

چرا جای دوست و دشمن را عوض می‌کنید؟

ترامپ می‌گوید برجام بدترین توافق آمریکا بوده است و ایران از قِبَل آن، میلیارد‌ها دلار پول به دست آورده است. نتانیاهو همیشه همین اعتقاد را داشته است، چگونه تاریخ را واژگون می‌کنید و معتقد هستید، برجام تهدیدی برای ما بود؟ آنچه تهدید بود، دشمن زخم‌خورده بود، نه برجام.

آقای ذالنور که آقای رئیس جمهور را از سوی اکثریت مردم ایران مستحق هزاران بار اعدام می‌داند، حاضر است به یک همه‌پرسی در رابطه با همین مسائلی که مطرح کرده‌اند تن بدهد؟

آقای رحیم‌پور!

اگر برای تاریخ می‌گویید، بدانید که ایران هرگز انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی را تعطیل نکرد. بلکه آن را کاهش داد. همانگونه که اوباما پس از توافق برجام، در جلسه ایپک اعلام کرد که اگر می‌توانست، پیچ و مهره هسته‌ای ایران را از هم باز می‌کرد، اما شدنی نبود!

بعد ما به تاریخ اعلام می‌کنیم شدنی بود؟!

آن‌هم درحالیکه آژانس اعلام می‌کند که فعالیت هسته‌ای ایران به اوج خود رسیده است؟

آنقدر در ردای انقلابی‌گری، نظام و انقلاب را برای منافع سیاسی به ناحق تحقیر نکنید.

نظام ما آنقدر قوی است، که تمام قدرتمندان عالم را پای میز مذاکره نشاند و اراده خود را به آنان تحمیل کرد، همین امر نیز سران مرتجع منطقه و اسرائیل را به هراس انداخت و آمریکا را وادار به بر هم زدن این توافق نمود.

آقایان ذوالنور و رحیم‌پور و سایر دوستان دلواپس!

بترسید از آن روزی که دولت همسوی شما با سیلی از بحران‌ها مواجه شود و تازه متوجه شوید هزار برابر کار از آنچه می‌اندیشیدید سخت‌تر است.

رهبر معظم انقلاب، علی‌رغم بی‌اعتمادی به غرب، به سرداران دیپلماسی کشور اعتماد داشتند و دارند و همیشه دشمن و امید به آن را ملامت کرده‌اند. هزار نقد به دولت روحانی رواست، اما لطفا منطقی آدرس بدهید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مهرداد سربندی
    0

    جناب زند حدا رحمت کند امواتت را . سخن حق جواب ندارد البته اگر شنوده عاقل باشد. بلعم باعورا اسم اعظم خدا را بلد بود . می گویند خرش به بهشت می رود اما خودش نه. خدا به فریاد کسانی برسد که با ریش و تسبیح و عناوین و لقاب کذا و کذا به مردم آدرس غلط می دهند . بلکه از این راه لقمه نانی به کف آرند و به لذت بخورند

  • اسماعیل علاحزب اللهی بسیجی انقلابی
    0

    آقای زنداگرانرژی هسته ای رانبستن چرا فوردو بسته شدچرامخزن آب سنگین اراک بتون ریختن بچه گول مزنید 10تادولت آمدن باانرژی هسته ای دلاربود 4500تومان دولت یازدهم ودوازدهم بی کفایت آمدن کردن32000تومان آیا حالیت می شود7برابر.این حسن کلیدسازشمادو بار انرژی هسته ای رابست می دانی یعنی چه یعنی هم سوبا دشمن .خبرداری میلگرد25000تومانی شده500000تومان .سرتو زیربرف دربیادزندی جان مردم بیچاره شدن . افتاد.نه شماذخایرانقلابید100میلیونی حقوق می گیریداینهارانمی فهمی.تو کجا و ازغدی کجا.حضرت آقا وقتی می گویدباید یک دولت جوان حزب اللهی بیاید یعنی دولت حسن شماگول دشمن راخود .افتاد

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      تو که خودتو حزبلا نامیدی علا..تو بیجا میکنی از نام بسیجی استفاده کنی من جانباز بسیجی هستم اما درک میکنم مملکت چه شکلی اداره میشه ما الان مثل یه جزیره هستیم که دورتادورش همسایهها جرات خرید فروش را با ما ندارند و طلبها را هم از ترس آمریکا و بعضی هم با سواستفاده از این ترس به ما نمیدهند بسیجی یعنی علی وار سخن گفتن و جلوی ظالمان ایستادن نه الواتی سخن گفتن.ملت فهیم همه چی را میداند

    • اسماعیل علاحزب اللهی بسیجی انقلابی
      0

      قلندره...تو که هیچ چیزی سرت نمیشه چرا نظرمی دهید.امسال نفت کشهای ماتا ونزوئلا راکشید دیده بودی.تو الان علی وارسخن گفتی خبرمردم بیچاره راداری مرغ شده کیلوی 30000تومان کارگرهاحقوق میگیرنددومیلیون تومان اجاره خانه سرسام آورشده آخوندی وزیربی کفایت ضدانقلاب چه گفته بود.زیرده میلیون شده زیرخط فقرچه می فهمی.سخن علی می گوی.رهبری می فرمایددولت جوان حز ب الهی .توبلغو میکنی حزب بلا .جانبازی برات متاسفم بی بصیرتی.

    • قلندر
      0

      اسماعیل علا حزب الا.با بصیرت.کشتی‌های عازم ونزوئلا که پول نشد قرار شد انبه و آناناس بدهن.چرا راه دور عراق روسیه چین وووهمه از دادن طلبهای ایران سر بار میزنند به خاطر ترس تحریم آمریکا.من خود مستاجر و متاهلم و از مسعولان دولت روحانی و مجلس و بنیادشهید هم دلخوشی ندارم اما دلیل ندارد همه کاسه کوزه ها را سر روحانی بشکنیم ما دولت موازی زیاد داریم دولت سایه هم داریم همه در تصمیمات غلط سهیمند علی وار گفتم تا بدانی به جان همان امام علی خیری از دولت نصیب من نشده و بیشترین فشارها را تحمل میکنم اما همه جوانب را میسنجم

  • حسین نظری
    0

    اقایون حزب المنافعین. چرا تا وقتی که رئیس جمهور محبوب شما در امریکا(ترامپ قمارباز) نیامده بود ولگد زیر همه چیز نزده بود دلار بالا نرفت? حالا هم از ناراحتی باخت احتمالیه اقای قمارباز به رئیس جمهور ایران حجمه وتوهین میکنید. ملت همه چیز را میداند.

  • حمید راد
    0

    زند چقدر گرفتی تا کاسه لیس مفسدین باشی کوری نمی بینی ارباب فاسدت چه به روز ملت آورده آقا شرفت را قاضی کن خریدگوشت برای بیشتر مردم شده رویا طرف دوروز گذشته بازهم لبنیات برای صدمین بار گران وشیر فله ۵کیلوئی ۵ هزار شد۵۶۰۰خامه ۱۰هزار ماست ۲۹هزارشد۳۲هزاریعنی نان ماست هم نمی توانیم بخوریم حالا امثال زند رانت استفاده می کنند وکاسه لیس روحانی شدن

  • قلندر
    0

    اینها همه که به بزرگان کشور تهمت افترا میزنند مشتی حزب باد هستند که اگر مرحوم خلخالی بودش همه را اعدام میکرد کشوری که هر ننه قمری به رییس جمهورش تهمت افترا فحاشی وتهدید میکند باید به خدا پناه برد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها