توزیع ۸۰۹۰ بسته حمایتی و معیشتی در جنوب و شرق استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه بیش از ۸۰۹۰ بسته حمایتی و معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به شرق و جنوب استان ارسال و در بین مردم ساکن مناطق محروم توزیع خواهد شد.

توزیع ۸۰۹۰ بسته حمایتی و معیشتی در جنوب و شرق استان کرمان

سردارعبدالرضا ناظری ظهر امروز در مراسم آغاز طرح مردم یاری در جنوب و شرق استان کرمان(سومین رزمایش همدلی مومنانه) به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار توام با رافت سرلوحه کار ناجا است.

وی با اشاره به اینکه برنامه امروز در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه نشان از رافت، عطوفت و مهربانی، رحمت اسلامی و مواسات است، افزود: متصور بود بعد از تعطیلی ایام ابتدائی شیوع کرونا، گره هائی به وجود بیاید که با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمای همدلی مومنانه گشوده شد و افتخار داریم امروز سومین مرحله رزمایش را در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار کنیم.

ناظری تصریح کرد: همانطور که نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های خود مقتدرانه عمل نموده و با همه اراذل و اوباش، اشرار و قاچاقچیانی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد می کنند، برخورد می کند، از سوی دیگر رافت اسلامی را برای مردم و به ویژه ساکنان مناطق محروم استان در دستور کار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای رزمایش همدلی مومنانه در سه بخش بیان کرد: نخستین حوزه امداد، بهداشت و درمان است که با توجه به شعار امسال هفته ناجا مبنی بر "با هم برای امنیت و سلامت" اجرا خواهد شد و با همکاری سازمان های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، معاونت بهداد سپاه، بهزیستی و ... اقداماتی در حوزه بهداشت و درمان انجام می دهند

وی افزود: همکاران ما در معاونت بهداد نیروی انتظامی در استان همراه با دیگر مراکز درمانی نیروهای مسلح در استان به مناطق محروم اعزام می شوند و ویزیت رایگان، توزیع دارو، درمان بیماران و انجام اعمال جراحی محدود را خواهند داشت.

ناظری اظهار کرد: دومین محور رزمایش جمع آوری کمک های مردمی توسط خیران امنیت ساز، جامعه خیرین پلیس در استان، کمیته امداد و همکاران ما در نیروی انتظامی استان است که در زمینه مشارکت نیروهای انتظامی در کشور رتبه دوم را داریم و باید دیار حاج قاسم سلیمانی همین روحیه را داشته باشد و نیروی انتظامی در کنار اقتدار، رافت و محبت را به محرومان داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز و در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه بیش از ۸۰۹۰ بسته حمایتی و معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به شرق و جنوب استان کرمان ارسال و در بین مردم ساکن مناطق محروم توزیع خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این اقلام شامل بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی، ۲۵۴۲ بسته تحصیلی، بیش از ۱۰۰۰ دست پوشاک گرم، ۴۰۰۰ هزار بسته لواز بهداشتی، اقلامی از جمله کفش، کیف و ... است.

وی افزود: بخش سوم رزمایش مربوط به فعالیت جهادی است و امسال برای نخستین بار نیروی انتظامی استان کرمان در قالب گروه های جهادی به تاسی از سپاه ثارالله ورود کرده تا بخش کوچکی از آلام مردم در مناطق محروم را تسکین بدهد.

ناظری بیان کرد: این کار ارزشمند محدود به هفته ناجا نیست و حتما اقدامات عمرانی، کمک در ساخت و ساز برخی اماکن در مناطق محروم در طول سال ادامه خواهد داشت و گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده از سیل فعالیت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها