فرماندار گرگان:

ورود به خیابان‌های گرگان بدون ماسک ممنوع

فرماندار گرگان گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما مقابله با کرونا سخت‌تر خواهد شد، زدن ماسک برای همه شهروندان از درب منزل الزام‌آور می‌شود.

ورود به خیابان‌های گرگان بدون ماسک ممنوع

محمد حمیدی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان گرگان اظهار کرد: کسانی که در سطح شهر خدمات می‌دهند، نباید به افراد بدون ماسک ارائه خدمت داشته باشند. اماکن نیروی انتظامی و بهداشت با تخلفات در این حوزه با جدیت برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه الزام ماسک باید از درب منزل انجام شود، گفت: برای برگزاری تجمعات، باید مجوز لازم را از مرکز بهداشت اخذ شود و مرکز بهداشت در این زمینه موظف است، مطابق با دستورات ستاد کرونا برخورد کند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مبنای تایید ما برای برگزاری مراسم مرکز بهداشت است، گفت: با فرارسیدن ماه ربیع‌الاول مراسم شادی و جشن‌ها و عروسی‌ها برگزار می‌شود که باید در این خصوص ملاحظات لازم انجام شود تا شاهد افزایش شیوع کرونا نباشیم.

حمیدی خاطرنشان کرد: تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت با مجوز از مرکز بهداشت و هماهنگی با اصناف، اماکن نیروی انتظامی و میراث فرهنگی فعالیت خواهند شد.

وی بابیان اینکه بیشترین آسیب‌ها از مراسم و تجمعات خواهد بود، تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها