همه هنرمندانی که شایعه آنها را کشت!

بار دیگر بازار شایعات مرگ هنرمندان و سلبریتی ها داغ شد و اینبار مشتری خود را از میان یکی از خوانندگان لس آنجلسی برگزید.

همه هنرمندانی که شایعه آنها را کشت!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری ، این روزها بازار شایعه درگذشت هنرمندان تا حدی داغ شده که گاهی رسانه های معتبر هم در دام آن می افتند.

امروز خبری از درگذشت اندی مددیان، خواننده لس آنجلسی مطرح شد که البته بعد از حدود یک ساعت تکذیب شد، به همین بهانه نگاهی داریم به تمامی هنرمندانی که تاکنون چندین بار در فضای مجازی جان خود را از دست دادند.

یکی از چهره هایی که شایعه درگذشت او این روزها در فضای مجازی به کرات ساخته می شود، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت ایرانی است. این بازیگر که البته به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان بستری شده است، بعد از هربار شنیدن خبر درگذشت خودش، این خبر را تکذیب می کتد.

چهره بعدی، ناصر ملک مطیعی است. هنرمندی که بعد از انقلاب تنها در یک فیلم ایفای نقش کرد و مدت ها ممنوع الفعالبت بود. خبر درگذشت این بازیگر نیز زیاد در فضای مجازی ساخته می شود که البته بعد از مدتی کوتاه، فرزندش آن را تکذیب می کند!

شایعه مرگ اما متوجه خانم های هنرمند نیز هست، در ماه گذشته شایعه در گذشت ملکه رنجبر و مریم امیر جلالی در فضای مجازی ساخته شد که البته این دو چهره به این شایعه واکنش نشان دادند.

مریم امیر جلالی که تصویری از مراسم کفن و دفن او هم منتشر شده بود در اقدامی جالب شماره کارت خود را در اینستاگرامش نوشت و از مردم خواست تا هزینه های این مراسم جعلی را به کارتش واریز کنند!

شاید بتوان به قطعیت گفت که شایعه درگذشت برای هنرمندان آنور آبی زیاد ساخته می شود.

چندی پیش خبر درگذشت نصرالله معین خواننده موسیقی پاپ به همراه خبر درگذشت بهروز وثوقی حسابی سروصدا کرد که البته بعد از مدت کوتاهی تکذیبه آن نیز منتشر شد.

واقعیت اینجاست که با افزایش حضور کاربران در فضای مجازی، فرصت ایجاد شایعه تا حدی بالا می رود که گاهی تشخیص کذب بودن آن کار را دشوار می کند.

در پاپان باید گفت که قدم اول برای دور شدن از اینگونه شایعات بدون شک افزایش سواد رسانه ای و شناخت ماهیت فضای مجازی است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • نازی
    0

    گاهی اوقات باشنیدن این شایعات علاقه مندان به هنرمندان دیگر مجال شنیدن شایعه بودن خبررو از دست میدن . تو رو خدا این کاررو نکنید

  • اعظم قلی پور
    0

    سلام به همه هموطنانم امروز ما با همه مساءل شوخی می کنم چه در چه نادرست فرقی هم نمی کنه یه فرهنگ غلطیه که داره رواج پیدا می کنه به خودموباییم اینجور کار ها ازار دادن یه عده با شایعه کار پسندیده ای نیست

  • Last_seen_at
    0

    موندم اندی چطوری خواننده شده صداش شبیه ایناییه که تو برنامه کودک میخونن

    نظرات شما -
    • HD
      0

      حتما شما فقط آهنگایی مثل خوشگل شدی به گوشت خورده، اگه ترانه ای مثل شب من یا سپیده رو شنیده بودی این حرفو نمیزدی! اندی خواننده جهانیه با کسایی مثل بن جوی (خواننده راک آمریکا) همکاری داشته و کلی افتخارات دیگه تو کارنامه هنریشه

  • الناز از گیلان,لاهیجان
    0

    سلام به همه کاربران محترم که کامنت میزارن وخسته نباشید.اگر این بندگان خدا ابن کار نکنه.همون شایعه مبگوییم دیگه بهش نمیگن شایعه میگن حقیقت.پس ماباید خودمون بیشتر دامن نزنیم به اخبار های که بادروغ مخلوط هست وذهن مردم رامخشوش نکنیم.تا اون بندگان خدا ی که درموردش حرف وحدیپ میسازنند ناراحت ودلخرد ننماییم باتشکر از همه کسانی که میخوننن این پیام ناچیز رو..ممنونم

  • آدریان
    0

    صدای اندی تکه و لنگه نداره، غیر از اندی هیچ خواننده ایرانی رو قبول ندارم و به صداشون گوش نمیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها