روش ادب کردن تندروها از نظر حسام الدین آشنا


28 مهر 1399 - 20:44
5f8dc617548c4_5f8dc617548c7
مشاور رئیس جمهورگفت: تندروهای صاحب منصب با تذکر و هشدار دست از تندروی برنمی‌دارند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: «‏کسی که با تند روی به پست و مقامی رسیده‌است با تذکر و هشدار دست از تندروی بر نمی‌دارد، بلکه تصور می‌کند دیگران را مجبور کرده برای او اهمیت بیشتری قائل شوند. تندروها را تنها می‌توان با بی‌اعتنایی جدی یا برخورد جدی ادب‌کرد والا از بی‌ادبی پلکانی برای ترقی می‌سازند.»

مشاور رئیس جمهورگفت: تندروهای صاحب منصب با تذکر و هشدار دست از تندروی برنمی‌دارند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8dc617548c4_5f8dc617548c7
28 مهر 1399 - 20:44

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: «‏کسی که با تند روی به پست و مقامی رسیده‌است با تذکر و هشدار دست از تندروی بر نمی‌دارد، بلکه تصور می‌کند دیگران را مجبور کرده برای او اهمیت بیشتری قائل شوند. تندروها را تنها می‌توان با بی‌اعتنایی جدی یا برخورد جدی ادب‌کرد والا از بی‌ادبی پلکانی برای ترقی می‌سازند.»

منبع: خبر آنلاین

38

نظرات 52
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 1 0 پاسخ 1399/8/4 -06:12

مملکتو اشنا به هم ریخت همه را به جون هم انداخت

قلندر 1 0 پاسخ 1399/8/4 -02:50

نعره کن ای سرزمین اختلاسها نعره کن.نعره کن ای ملت مظلوم گشنه نعره کن.شب ماها شب شرمندگی پدران.شب دلمردگی و زاری مادران

محمد راد 3 0 پاسخ 1399/7/29 -14:05

آقا قیمت های آسانسور ی ارز ودلارو سکه و مسکن ووو؛و بیکاری و عدم اقبال جوانان به ازدواج بخاطروضع بد ونفسگیروکمرشکن اقتصادی و وو چه ربطی به تندروی داره!؟تو خیلی بیخیالی و مرفه که نمی خوای هضم و درک کنی ،مگراینکه چندتاجوان بیکار وفارغ التحصیل ودختردم بخت داشته باشی وووتاعاشقی از سرت بره هذیان گویی نکنی .

مش جمعه 3 0 پاسخ 1399/7/29 -13:38

خودت هم از تندروها دست کمی نداری.آقای دری نجف آبادی را پله ترقی کردی.درکل همه شما سرو ته یک کرباس هستید.این فقر و بدبختی نتیجه افکار شماهاست.

علی 2 1 پاسخ 1399/7/29 -13:00

آشنای بیگانه پرست مفت خور

محمد 2 1 پاسخ 1399/7/29 -12:58

تو با مشاوره های صد من یک غاز مردم را حسابی ادب کرده ای انشاالله به زودی محاکمه و مجازات خواهید شد

محمد 2 1 پاسخ 1399/7/29 -12:33

توراخدا فازت چي هست

ایران 3 2 پاسخ 1399/7/29 -11:58

جناب آقای آشنا آقایان برای رسیدن به ریاست جمهوری دشنام می دهند و عربده جویی می کنند تندروی که چیزی نیست.

سرمد 7 2 پاسخ 1399/7/29 -11:29

خیلی جالبه این آقا دیگران را به تند روی محکوم می کنه لطفا یک نیم نگاهی به گذشته خودتان و همکیشانتان بندازید و خجالت بکشید.

ریزه میزه 6 1 پاسخ 1399/7/29 -11:07

اقای آشنا!تاکی میخواهی ازچیزی وکسی دفاع کنی که اگرذره ای بوجدان وانصافت رجوع کنی خودت حرفات راقبول نمیکنی!بسه بابا!تندرو وکندرو کردن یعنی چه!؟شماراچه شده است 20ساله هم کمتراینگونه حرف میزنند!_ مگراین مشاوری چقدرابرایت ماسیده که حاضری هزارگونه مردم راآزرده کنی وبازچشمت راروی حقیقت ببندی!؟واقعامال ومنال دنیا به ذلت انسان می ارزد!؟

حسینی اصفهان 6 2 پاسخ 1399/7/29 -11:01

این آخوندک بی لباس نان به نرخ روز خور!!!! خدا نابودش کنه؛ چی بگیم؟ دلمان خونه% تو را خدا کسی نیست دهن این آشنا را ببنده

ایرانی 1399/7/29 -11:44

گستاخ

1 7 1 پاسخ 1399/7/29 -09:20

به نظر ایشان لاریجانی فقط خوبه بقیه کشور تند رو هستن

ایرانی 1399/7/29 -11:44

نه احمدی نژاد مودبه

ناشناس 9 0 پاسخ 1399/7/29 -09:16

خودتو چیکار کنیم نیمچه اخوند خائن!

بنده خدا 8 2 پاسخ 1399/7/29 -09:15

من موندم چرا این آقا رو با این گوسفندها که مثلا از ترکیه داره میره قطر نمیبرنش ؟؟؟ بابا گوسفند خودتی اینقدر مردم بدبخت رو گوسفند فرض نکن .

علی طهرانی 1 3 پاسخ 1399/7/29 -08:43

دولت و دار و دستش تو ایران حکم معلم مدرسه رو دارن که درسته مسئولیت کلاس رو بر عهده دارن ولی در نهایت باید پیرو بی چون و چرای مدیر و ناظمان مدرسه باشه و سیاستهای مدیریت مدرسه رو اجرا کنه اگرم نکنن مدیر یا توبیخ و یا برکنارشون میکنه یا مجازاتشون میکنه.

کاربر ناشناس 6 3 پاسخ 1399/7/29 -08:05

اصلاح طلبان کشور را به خاک سیاه کشاندن متاسفانه خیلی پر رو هستند بابا مردم از اصلاح طلبان بدشان میآید به دلیل این که غرب زده وبه نفع غرب قدم بر می دارند وفساد را رایج می کنند

سید علی میرافضلی 1399/7/29 -10:58

هی اصلاح طلب و فلان نگو از طرف خودت تنها حرف بزن ..... مردم از کل . و همه اینا متنفرشدن هی شعارهای مزخرف چهل سال قبل میگی

واقع بین 7 1 پاسخ 1399/7/29 -07:30

بهترین جواب شما همان .. خاموشی است ..

مهدی رضائی 5 0 پاسخ 1399/7/29 -06:32

آقای غیرآشنابااهداف انقلاب ودردمردم ،آقای خوش خیال آیابه حساب وکتاب ایمان داری ؟انک ترانه بعیداواراه قریبا!!

مهدی 6 1 پاسخ 1399/7/29 -05:54

سلام ،آقای آشنااگرتندروها چنداشکال دارند،روحیه محافظه کاری امثال جنابعالی کشورراتاریک کرده است.؟!

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1399/7/29 -05:11

واقعا اینقدر آدم بیشعوری مثل آشنا تا الان ندیدم گردنش ازبس خورده خوابیده این قدر کلفت شده که باید با گیوتین زد احمق مملکت را به کجا رساندید درست حرف بزن

فرزاد 11 10 پاسخ 1399/7/29 -01:31

اصلاح طلبهاکشوررانابودکردن خداازشون نگذره.

مجید 14 6 پاسخ 1399/7/29 -01:27

تو را خدا کسی نیست دهن این آشنا را ببنده

خشی۷ 15 5 پاسخ 1399/7/29 -01:16

ایشان در امور کلید سازی ویاسر مردم شیره مالیدن مشاوره میدن؟خدایی این مشاور به اندازه سوپری سرکوچه مااقتصاد حالیش نیست.

کارشناس 12 3 پاسخ 1399/7/29 -01:12

مثل خودت

قلندر 3 10 پاسخ 1399/7/29 -01:00

آقای آشنا با جمعیتی بیسواد نمیشه حالی کرد اینها مثل این میمونه یه فیلم سینمایی را از آخرش دنبال کرده و برعکس ببینند مطمئنا با ساندیس هم میبینند و توهم میزنند.آبزیرکاه ها

مهدی 1399/7/29 -07:37

شما که فیلم و از اولش نگاه کردی چه غلطی کردی که ما نکردیم

قیطران از روستای حی 1399/7/29 -07:41

از فرهنگت مشخص کی بی سواده

حاج حمید 1399/7/29 -11:02

از این نظراتت کاملا مشخصه چقدر باسواد و باادب هستی

ناشناس 1399/7/29 -12:52

قلندر دوغتو بنوش

لیلا 1399/7/29 -13:24

این قلندر فکر کنم خود حسن چاخان هستش

حاج فضیل 11 3 پاسخ 1399/7/29 -00:57

آقای آشنا !! . نه اصلا چیزی بهت نگم سنگين‌تره

محمد 9 0 پاسخ 1399/7/29 -00:34

بی اعتنایی جدی رو خوب اومدی تواین کار واقعا حرفه ای هستین بی اعتنایی جدی به دلار ۳۰هزار تومانی بی اعتنایی به سقوط بورس بی اعتنایی به بیکاری جوونا بی اعتنایی به مشقت مردم اما برخورد جدییو نگو که بهتون نمیاد چون اگه اینکاره بودین با این همه اختلاسگر ورانتخوار که برخیاشون خویش و قومتونن برخورد جدی میکردین

محسن 1399/7/29 -06:14

دوست عزیز ، برخورد جدی ،کار قوه قضاییه است.از قرار این قوه هم فقط برخورد با قشرضعیف را خوب بلد است. امثال منصوری را خوشگل فراری میدن.

ش 7 0 پاسخ 1399/7/29 -00:05

آشنا خودت را آماده کن با جنابعالی بشدت و حدت کار دارند..‌

مهم 10 10 پاسخ 1399/7/28 -22:56

با همین تندرو ها ,تند روها گفتن بار دوم هم رای آوردین. الان هم با تکرار این جملات میخواهید دوباره بر منصب قدرت باشید. و مطمن هستم شماها دوباره رای میارید .آخه مردم رو خوب شناختید.

ناشناس 1399/7/29 -12:55

تندروتر ازخودشون. کسی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟اقتصاد کشور باتندروی اینا ب خاک سیاه نشست باید بحال ایران خون گریست

کاربر ناشناس 19 3 پاسخ 1399/7/28 -22:24

آقای حیف نون میدونی گرانی کمر مردم روشکسته توحالا باادب کارداری

بیکار 10 0 پاسخ 1399/7/28 -22:22

این یارو خودش باعث بدبختی حسن روحانی شده

ناشناس 12 0 پاسخ 1399/7/28 -22:19

با شماهايي كه اينقدر پوستتان كلفت هست چه بايد كرد ؟

مهدی 15 1 پاسخ 1399/7/28 -22:05

روش ادب کردن بی کفایت هایی مثل شما ها چی هستش...!!!؟؟؟

حسن 1 11 پاسخ 1399/7/28 -22:00

اکثر مسئولین جمهوری با تند روی به پست و مقامی رسیده اند . تند روی آنها برای این بوده که ثابت کنند متعهد به نظام هستند