چند نکته مهم درباره زخم شدن آلت تناسلی

زخم و بیماری های تناسلی معمولا از طریق رابطه جنسی ایجاد می شوند که هم در زنان و هم در مردن شایع هستند پس قبل از داشتن رابطه نکات بهداشتی را رعایت نمایید.

چند نکته مهم درباره زخم شدن آلت تناسلی

بیماری های پوستی از جمله بیماری هایی شایع در بین بسیاری از افراد هستند اما برخی از بیماری های پوستی مانند بیماری های پوستی ناحیه تناسلی نهفته اند و بسیاری از زوجینی که زندگی زناشویی تشکیل داده اند ، با این نوع بیماری ها وراه های پیشگیری و درمان آنها آشنا نیستند.

نکاتی که باید همواره به آن توجه داشته باشید

زخم و التهاب پوست در ناحیه تناسلی جزو بیماری های مقاربتی مشترک بین زن ها و مرد است. بیماری های مقاربتی که التهاب و زخم در پوست ناحیه تناسلی ایجاد می کنند، متعددند اما بیماری های سوزاک و تبخال ناحیه تناسلی و سیفیلیس شیوع بیشتری دارند.

یک زخم در ناحیه تناسلی که برجسته و قابل لمس است بیماری سیفیلیس را ایجاد می کند. در صورت عدم درمان این زخم سیستم عصبی نیز در گیر می شود و از طریق رابطه جنسی به همسر انتقال می یابد.

تبخال های تناسلی از دیگر بیماری های پوستی تناسلی هستند که بسیار دردناکند و عامل آنها ویروس است. این بیماری سریعا عود می کند و خیلی راحت از طریق رابطه جنسی محافظت نشده انتقال می یابد.

به همین دلیل خانم هایی که در 3 ماه آخر بارداری هستند و همسرشان به این بیماری دچار است، به علت احتمال انتقال این بیماری به جنین باید از برقراری رابطه زناشویی اجتناب کنند.

استفاده از کاندوم بهترین راه پیشگیری از این نوع بیماری ها است اما پیشگیری قطعی حساب نمی شود.داروهای خاصی برای درمان تبخال تناسلی وجود دارد اما این بیماری به این علت که ویروسی است، درمان قطعی ندارد.

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سلام
    0

    من دوهفته هست که درگیرشم. اولش چنتا دونه سفید روی آلتم در اومد بعدش اونارو ترکوندم و سفیدیهاشو خالی کردم بعدش جای دونه ها زخم شد الانم زخمها دارن خوب میشن اگه کسی چیزی میدونه لطفا همینجا راهنمایی کنه چون برام مهمه و میام همین خبر رو باز میکنم و پیشنهادات و نظراتتون رو میخونم

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      باسلام یه درمان بسیارخوب وکارآمدمعرفی میکنم که به بیماریهایی نظیرقارچ وعفونت وخارش وحساسیت ودرمان زخم وغیره کمک میکند.گیاه مریم گلی ، مریم نخودی،پونه، نعناع، آویشن شیرازی، تخم گشنیز‌،راباهم به مقدارمساوی وبه اندازه مصرف مخلوط ومیگذاریم ۱دقیقه بجوشه وبعد۱۰دقیقه دم بکشه صاف میکنیم میریزیم تونصف تشت آب ولرم بعدربع ساعت داخل تشت مینشینیم چندروزادامه میدهیم کارسازه.

    • حلال
      0

      حالا حتما باید از آویشن شیرازی استفاده بشه؟؟! این همه جای دیگه آویشن دارن چرا گیر دادی به شیراز

  • Ali
    0

    اه اه..‌..‌ حالم بهم خورد!!! هیچی مجردی نمیشه.

  • مهری
    0

    خیلی هم درد داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها